Μια από τις πιο εμβληματικές εταιρείες του Διαδικτύου, η YouTube της Alphabet Inc (στην οποία μετασχηματίστηκε η Google), ανακοίνωσε ότι μέσα στους επόμενους μήνες θα προσφέρει πακέτο συνδρομητικής τηλεόρασης στις ΗΠΑ, το οποίο θα συμπεριλαμβάνει τα τέσσερα μεγάλα δίκτυα και δεκάδες καλωδιακά κανάλια.
Η υπηρεσία θα ονομάζεται YouTube TV και θα κοστίζει 35 δολάρια τον μήνα για έξι λογαριασμούς, όπως διευκρίνισε η διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας Σούζαν Ουοτζίσκι την Τρίτη, κατά τη διάρκεια συνέντευξης η οποία –όπως θα περίμενε κανείς– μεταδόθηκε με live streaming.
Οι συνδρομητές του πακέτου θα μπορούν να δουν πάνω από 40 τηλεοπτικά δίκτυα, συμπεριλαμβανομένου του ESPN της Walt Disney, αλλά και πρωτότυπες σειρές του YouTube, σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας.
Αυτό το συνδρομητικό πακέτο θα ανταγωνίζεται παρόμοιες υπηρεσίες, όπως η Sling TV (της Dish Network Corp), η DirecTV Now (της AT&T) και η PlayStation Vue (της Sony).
Πρόκειται για υπηρεσίες σχεδιασμένες προκειμένου να προσελκύσουν τηλεθεατές που είτε εγκαταλείπουν εταιρείες που προσφέρουν υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης, ή δεν είχαν τέτοιες συνδρομές.
Οι χρήστες θα μπορούν να έχουν πρόσβαση στην υπηρεσία από όλες τις συσκευές τους με συνδεσιμότητα («έξυπνες» συσκευές τηλεόρασης, υπολογιστές, ταμπλέτες, τηλέφωνα...) και θα μπορούν επίσης να αποθηκεύουν εκπομπές για να τις δουν αργότερα.
Η υπηρεσία θα ονομάζεται YouTube TV και θα κοστίζει 35 δολάρια τον μήνα για έξι λογαριασμούς, όπως διευκρίνισε η διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας Σούζαν Ουοτζίσκι την Τρίτη, κατά τη διάρκεια συνέντευξης η οποία –όπως θα περίμενε κανείς– μεταδόθηκε με live streaming.
Οι συνδρομητές του πακέτου θα μπορούν να δουν πάνω από 40 τηλεοπτικά δίκτυα, συμπεριλαμβανομένου του ESPN της Walt Disney, αλλά και πρωτότυπες σειρές του YouTube, σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας.
Αυτό το συνδρομητικό πακέτο θα ανταγωνίζεται παρόμοιες υπηρεσίες, όπως η Sling TV (της Dish Network Corp), η DirecTV Now (της AT&T) και η PlayStation Vue (της Sony).
Πρόκειται για υπηρεσίες σχεδιασμένες προκειμένου να προσελκύσουν τηλεθεατές που είτε εγκαταλείπουν εταιρείες που προσφέρουν υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης, ή δεν είχαν τέτοιες συνδρομές.
Οι χρήστες θα μπορούν να έχουν πρόσβαση στην υπηρεσία από όλες τις συσκευές τους με συνδεσιμότητα («έξυπνες» συσκευές τηλεόρασης, υπολογιστές, ταμπλέτες, τηλέφωνα...) και θα μπορούν επίσης να αποθηκεύουν εκπομπές για να τις δουν αργότερα.
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ: ΤΑ ΝΕΑ.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου