Το νέο Renault Kadjar, που δοκιμάσαμε τις προηγούμενες ημέρες, διαθέτει τον μικρό 1,5 lt κινητήρα των Γάλλων, ο οποίος αποδίδει 110 PS.
Ένα μηχανικό σύνολο εξαιρετικό, το οποίο, πέρα από την «αδελφή» Nissan, έχει πουληθεί και στη Mercedes, η οποία καλύπτει το κενό που έχει σε αυτή την κατηγορία των κινητήρων. Αναμφίβολα, στην αγορά μας υπάρχουν μικροί diesel εξαιρετικοί, ιδιαίτερα οικονομικοί, με χαμηλές καταναλώσεις και χαμηλές εκπομπές ρύπων CO2 και κατ’ επέκταση τέλη κυκλοφορίας.
Ένα μηχανικό σύνολο εξαιρετικό, το οποίο, πέρα από την «αδελφή» Nissan, έχει πουληθεί και στη Mercedes, η οποία καλύπτει το κενό που έχει σε αυτή την κατηγορία των κινητήρων. Αναμφίβολα, στην αγορά μας υπάρχουν μικροί diesel εξαιρετικοί, ιδιαίτερα οικονομικοί, με χαμηλές καταναλώσεις και χαμηλές εκπομπές ρύπων CO2 και κατ’ επέκταση τέλη κυκλοφορίας.
Οι Έλληνες αγοραστές αυτοκινήτων, αν και η σημερινή κατάσταση δεν το επιτρέπει στους περισσότερους, απολαμβάνουν τα οφέλη των πετρελαιοκίνητων μοντέλων. Μάλιστα τα τελευταία χρόνια, στην αγορά υπάρχουν και σαφώς καλύτερης ποιότητας πετρέλαια κίνησης, οπότε και οι κινητήρες είναι αποδοτικότεροι και τα οφέλη σαφώς περισσότερα. Σημειώστε βέβαια ότι ακόμα υπάρχουν κακά πετρέλαια στην αγορά, ελλείψει και των κρατικών ελέγχων οι οποίοι τα τελευταία δύο χρόνια είναι ανύπαρκτοι. Ο καταναλωτής λοιπόν πρέπει για ακόμα μία φορά να αυτοπροστατευτεί, επιλέγοντας το καλύτερο πετρέλαιο για τον κινητήρα του.
Να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους: ο συγκεκριμένος κινητήρας της Renault, όπως και οι περισσότεροι της κατηγορίας του, είναι στο τεχνολογικό τους απόγειό και αυτή είναι μια αλήθεια που παραδέχονται πλέον και οι ίδιες οι αυτοκινητοβιομηχανίες. Ολοένα περισσότεροι κατασκευαστές ομολογούν ότι στρέφουν όλες τις τεχνολογικές τους δυνάμεις στην εξέλιξη των κινητήρων βενζίνης, πέρα βέβαια από τις πράσινες τεχνολογίες, τους ηλεκτροκινητήρες κ.λ.π.
Πρόσφατα μάλιστα o Τιερί Μπολορέ, διευθυντής Τεχνολογικής Ανάπτυξης της Renault, δήλωσε ότι οι αυστηρές προδιαγραφές EURO7 που έρχονται, θέτουν αυτομάτως εκτός αγοράς τους diesel κινητήρες (κυρίως τους μικρούς), αφού η ανάπτυξή τους θα είναι πλέον ασύμφορη.
Δείτε, για παράδειγμα, τη Mercedes. Γιατί δεν εξέλιξε δικό της diesel μικρό κινητήρα και δανείζεται της Renault; Γιατί μια τέτοια εξέλιξη είναι ασύμφορη, αφού οι αγορές που ασχολούνται με μικρού κυβισμού diesel είναι ελάχιστες και -βασικά- φορολογικά προβληματικές, όπως η δική μας. Όσο λοιπόν και αν… ξενίζει κάποιους αυτό που αναφέρουμε καιρό τώρα, αφού ίσως να αισθάνονται ότι η ακυρώνεται η επιλογή τους (;), αυτή είναι η αλήθεια.
Σύντομα δεν θα υπάρχουν στην αγορά μικροί diesel κινητήρες παρά μόνο από 2.000 cc και πάνω…
Να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους: ο συγκεκριμένος κινητήρας της Renault, όπως και οι περισσότεροι της κατηγορίας του, είναι στο τεχνολογικό τους απόγειό και αυτή είναι μια αλήθεια που παραδέχονται πλέον και οι ίδιες οι αυτοκινητοβιομηχανίες. Ολοένα περισσότεροι κατασκευαστές ομολογούν ότι στρέφουν όλες τις τεχνολογικές τους δυνάμεις στην εξέλιξη των κινητήρων βενζίνης, πέρα βέβαια από τις πράσινες τεχνολογίες, τους ηλεκτροκινητήρες κ.λ.π.
Πρόσφατα μάλιστα o Τιερί Μπολορέ, διευθυντής Τεχνολογικής Ανάπτυξης της Renault, δήλωσε ότι οι αυστηρές προδιαγραφές EURO7 που έρχονται, θέτουν αυτομάτως εκτός αγοράς τους diesel κινητήρες (κυρίως τους μικρούς), αφού η ανάπτυξή τους θα είναι πλέον ασύμφορη.
Δείτε, για παράδειγμα, τη Mercedes. Γιατί δεν εξέλιξε δικό της diesel μικρό κινητήρα και δανείζεται της Renault; Γιατί μια τέτοια εξέλιξη είναι ασύμφορη, αφού οι αγορές που ασχολούνται με μικρού κυβισμού diesel είναι ελάχιστες και -βασικά- φορολογικά προβληματικές, όπως η δική μας. Όσο λοιπόν και αν… ξενίζει κάποιους αυτό που αναφέρουμε καιρό τώρα, αφού ίσως να αισθάνονται ότι η ακυρώνεται η επιλογή τους (;), αυτή είναι η αλήθεια.
Σύντομα δεν θα υπάρχουν στην αγορά μικροί diesel κινητήρες παρά μόνο από 2.000 cc και πάνω…
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ: newsauto.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου