Αφού έσβησαν, πριν από εννέα μήνες, οι εμβληματικές διαφημιστικές οθόνες στην πλατεία Πικαντίλι του Λονδίνου, θα ανάψουν και πάλι μέσα στις επόμενες ημέρες. Και θα είναι μεγαλύτερες και ευκρινέστερες από ποτέ. Θα είναι επίσης «εξυπνότερες», αφού θα μπορούν να διαλέγουν ποια είναι η κατάλληλη διαφήμιση για κάθε αυτοκίνητο που περνάει και θα την προβάλλουν στον οδηγό του.
Για να είμαστε ακριβέστεροι, δεν πρόκειται πλέον για πολλές αλλά για μία κολοσσιαίων διαστάσεων οθόνη, τη μεγαλύτερη στο είδος της στην Ευρώπη: θα καλύπτει επιφάνεια 790 ολόκληρων τετραγωνικών μέτρων –πάνω από τρία γήπεδα του τένις– και θα ξεπερνά σε ανάλυση τα 4Κ.
Το «κρυφό όπλο» της θα είναι οι ενσωματωμένες κάμερές της, οι οποίες θα ανιχνεύουν τη μάρκα, το μοντέλο και το χρώμα των περαστικών αυτοκινήτων. Με βάση αυτά τα στοιχεία, η οθόνη θα είναι προγραμματισμένη να προβάλλει τη διαφήμιση που θεωρείται ότι θα προσελκύσει περισσότερο τον εκάστοτε οδηγό.
Οι οθόνες του Πικαντίλι δεν θα είναι οι πρώτες που περνούν στην πραγματική ζωή την επιλεκτική, στοχευμένη διαφήμιση στην οποία μέχρι τώρα μας είχε συνηθίσει ο online κόσμος. Στους δρόμους της Μόσχας λειτουργεί ήδη ένα σύστημα το οποίο, μέσω της μηχανικής μάθησης, εντοπίζει τα «ακριβά» αυτοκίνητα και τους προβάλλει το προϊόν της εταιρείες που έχει πληρώσει το υψηλότερο τίμημα «ενοικίασης» του διαφημιστικού χώρου.
Μια από τις αιτίες για τις οποίες τα αυτοκίνητα γίνονται στόχος των διαφημιστών είναι μια αμερικανική μελέτη που δημοσιεύθηκε στις αρχές του χρόνου. Οι ερευνητές που τη διεξήγαγαν είχαν διαπιστώσει ότι το αυτοκίνητο που οδηγεί κάποιος μπορεί να προσφέρει ακριβείς ενδείξεις σχετικά με το εισόδημά του, την εθνοτική καταγωγή του, το μορφωτικό επίπεδό του και ενδεχομένως τις πολιτικές πεποιθήσεις του.
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ: in.gr/science-technology
Για να είμαστε ακριβέστεροι, δεν πρόκειται πλέον για πολλές αλλά για μία κολοσσιαίων διαστάσεων οθόνη, τη μεγαλύτερη στο είδος της στην Ευρώπη: θα καλύπτει επιφάνεια 790 ολόκληρων τετραγωνικών μέτρων –πάνω από τρία γήπεδα του τένις– και θα ξεπερνά σε ανάλυση τα 4Κ.
Το «κρυφό όπλο» της θα είναι οι ενσωματωμένες κάμερές της, οι οποίες θα ανιχνεύουν τη μάρκα, το μοντέλο και το χρώμα των περαστικών αυτοκινήτων. Με βάση αυτά τα στοιχεία, η οθόνη θα είναι προγραμματισμένη να προβάλλει τη διαφήμιση που θεωρείται ότι θα προσελκύσει περισσότερο τον εκάστοτε οδηγό.
Οι οθόνες του Πικαντίλι δεν θα είναι οι πρώτες που περνούν στην πραγματική ζωή την επιλεκτική, στοχευμένη διαφήμιση στην οποία μέχρι τώρα μας είχε συνηθίσει ο online κόσμος. Στους δρόμους της Μόσχας λειτουργεί ήδη ένα σύστημα το οποίο, μέσω της μηχανικής μάθησης, εντοπίζει τα «ακριβά» αυτοκίνητα και τους προβάλλει το προϊόν της εταιρείες που έχει πληρώσει το υψηλότερο τίμημα «ενοικίασης» του διαφημιστικού χώρου.
Μια από τις αιτίες για τις οποίες τα αυτοκίνητα γίνονται στόχος των διαφημιστών είναι μια αμερικανική μελέτη που δημοσιεύθηκε στις αρχές του χρόνου. Οι ερευνητές που τη διεξήγαγαν είχαν διαπιστώσει ότι το αυτοκίνητο που οδηγεί κάποιος μπορεί να προσφέρει ακριβείς ενδείξεις σχετικά με το εισόδημά του, την εθνοτική καταγωγή του, το μορφωτικό επίπεδό του και ενδεχομένως τις πολιτικές πεποιθήσεις του.
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ: in.gr/science-technology
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου