Νέα έρευνα που είδε το φως της δημοσιότητας αποκαλύπτει πως η διαφορά μεταξύ πραγματικής και εργοστασιακής κατανάλωσης παραμένει στα ύψη. Το νέο πρότυπο Euro6 θα αλλάξει τα δεδομένα;
Χωρίς αμφιβολία οι καταναλώσεις και οι ρύποι είναι τα δύο πιο hot θέματα στο χώρο της αυτοκίνησης. Το σκάνδαλο dieselgate, που τελικά άγγιξε πολλές εταιρείες αυτοκινήτων, ήταν η αφορμή ώστε οι αρμόδιοι ευρωπαϊκοί οργανισμοί να θέσουν νέα πιο αυστηρά στάνταρ στις μετρήσεις. Έτσι, σήμερα, τα καινούργια αυτοκίνητα που παίρνουν έγκριση τύπου ακολουθούν έναν διαφορετικό τύπο μέτρησης που είναι πιο κοντά στις πραγματικές συνθήκες κίνησης. Σύμφωνα με αυτόν, η κατάσταση αναμένεται να βελτιωθεί και να πάμε σε πιο ρεαλιστικά στοιχεία.
Όσον αφορά τα ήδη κυκλοφορούντα οχήματα, νέα έρευνα που δημοσιεύτηκε σε βρετανικά Μέσα Ενημέρωσης και προέρχεται από το υπουργείο Μεταφορών της Αγγλίας αναφέρει πως η διαφορά μεταξύ εργοστασιακών μετρήσεων και πραγματικής κατανάλωσης φτάνει στο 42% και αποτελεί ρεκόρ. Και αυτό γιατί σε ανάλογες έρευνες, το 2013 και το 2001, τα αποτελέσματα έδειχναν πως οι διαφορές ήταν 25% και 9% αντίστοιχα.
Σε αυτό το σημείο να τονίσουμε πως τα συγκεκριμένα στοιχεία προέρχονται από 8 ευρωπαϊκές χώρες και έχουν ληφθεί δεδομένα για πάνω από ένα εκατομμύριο οχήματα.
Με βάση τα παραπάνω, οι πιο ακραίες φωνές στη Βρετανία υποστηρίζουν ότι πρέπει άμεσα να μπει «stop» στα παλιά και ρυπογόνα αυτοκίνητα, μεταξύ των οποίων και τα ντίζελ, ενώ το πλαίσιο ελέγχου για τα επαγγελματικά οχήματα θα πρέπει να γίνει πολύ αυστηρότερο.
Χωρίς αμφιβολία οι καταναλώσεις και οι ρύποι είναι τα δύο πιο hot θέματα στο χώρο της αυτοκίνησης. Το σκάνδαλο dieselgate, που τελικά άγγιξε πολλές εταιρείες αυτοκινήτων, ήταν η αφορμή ώστε οι αρμόδιοι ευρωπαϊκοί οργανισμοί να θέσουν νέα πιο αυστηρά στάνταρ στις μετρήσεις. Έτσι, σήμερα, τα καινούργια αυτοκίνητα που παίρνουν έγκριση τύπου ακολουθούν έναν διαφορετικό τύπο μέτρησης που είναι πιο κοντά στις πραγματικές συνθήκες κίνησης. Σύμφωνα με αυτόν, η κατάσταση αναμένεται να βελτιωθεί και να πάμε σε πιο ρεαλιστικά στοιχεία.
Όσον αφορά τα ήδη κυκλοφορούντα οχήματα, νέα έρευνα που δημοσιεύτηκε σε βρετανικά Μέσα Ενημέρωσης και προέρχεται από το υπουργείο Μεταφορών της Αγγλίας αναφέρει πως η διαφορά μεταξύ εργοστασιακών μετρήσεων και πραγματικής κατανάλωσης φτάνει στο 42% και αποτελεί ρεκόρ. Και αυτό γιατί σε ανάλογες έρευνες, το 2013 και το 2001, τα αποτελέσματα έδειχναν πως οι διαφορές ήταν 25% και 9% αντίστοιχα.
Σε αυτό το σημείο να τονίσουμε πως τα συγκεκριμένα στοιχεία προέρχονται από 8 ευρωπαϊκές χώρες και έχουν ληφθεί δεδομένα για πάνω από ένα εκατομμύριο οχήματα.
Με βάση τα παραπάνω, οι πιο ακραίες φωνές στη Βρετανία υποστηρίζουν ότι πρέπει άμεσα να μπει «stop» στα παλιά και ρυπογόνα αυτοκίνητα, μεταξύ των οποίων και τα ντίζελ, ενώ το πλαίσιο ελέγχου για τα επαγγελματικά οχήματα θα πρέπει να γίνει πολύ αυστηρότερο.
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ: newsauto.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου