Παρίσι 2012: Η πρώτη ματιά
Με την δημοφιλή φράση-κλισέ "Το μέλλον, σήμερα" ως σύνθημα, η φετινή
Διεθνής Έκθεση Αυτοκινήτου στο Παρίσι αντικατοπτρίζει την κλιμακούμενη
δημιουργικότητα των αυτοκινητοβιομηχανιών και ταυτόχρονα την αγωνία
των στελεχών τους σε εμπορικό επίπεδο.
Ανεξαρτήτως μεγέθους και οικονομικής ευμάρειας, κάθε
αυτοκινητοβιομηχανία σπεύδει να καλύψει κενά στη γκάμα της προκειμένου
να αντιμετωπίσει με αξιώσεις τον ανταγωνισμό ή δημιουργεί μια νέα
υποκατηγορία ώστε να διαφοροποιηθεί από αυτόν.
Όλα αυτά συντελούνται με φόντο έναν "πόλεμο" σκληρών ανακοινώσεων για το μέγεθος της ευρωπαϊκής αγοράς τους επόμενους μήνες, δυσοίωνες
προβλέψεις και προσωπικές αιχμές κατά του Sergio Marchionne, επικεφαλής
του ομίλου Fiat και προέδρου του ACEA -του Συνδέσμου Ευρωπαϊκών
Αυτοκινητοβιομηχανιών-, από την πλευρά του ομίλου VW ο οποίος τον
κάλεσε ακόμη και να παραιτηθεί, χαρακτηρίζοντας τον "ακατάλληλο" για
την συγκεκριμένη θέση.
Πίσω στους εκθεσιακούς χώρους, η χωροταξική κυριαρχία των γαλλικών
αυτοκινητοβιομηχανιών μεταφράζεται σε δευτερεύουσας σημασίας
παρουσιάσεις -πλην ασφαλώς του νέου Renault Clio- επιτρέποντας για μια
ακόμη φορά στους "ξένους" να κερδίσουν την μάχη των εντυπώσεων με
αυτοκίνητα όπως τα ολοκαίνουργια Toyota Auris και VW Golf -δύο μοντέλα
που απευθύνονται σε εκατομμύρια Ευρωπαίους καταναλωτές- αλλά και το
Opel Adam που σηματοδοτεί την έξοδο της γερμανικής φίρμας από την
πρόσφατη εσωστρέφεια και την είσοδό της σε μια νέα για αυτή κατηγορία
με έντονο lifestyle χαρακτήρα.
Οι αναφορές στην "πράσινη αυτοκίνηση" είναι υπαρκτές σε κάθε περίπτερο
αλλά σε σχέση με προηγούμενες εκθέσεις δεν βρίσκονται πια στην βιτρίνα
των εξελίξεων, καθώς το κοινό έχει ήδη εμπεδώσει τον ρόλο και την
χρησιμότητά τους στη ζωή μας.
Αντίθετα, επιδόσεις, σχεδίαση και νέες ιδέες προβάλλονται έντονα
αφήνοντας χώρο όχι μόνο σε sport αυτοκίνητα όπως αυτά στα περίπτερα
των Jaguar, Mercedes-Benz και McLaren να κλέβουν την παράσταση, αλλά
και σε πιο "γήινες" προτάσεις να ενισχύουν το κλίμα αισιοδοξίας που οι
ίδιες οι αυτοκινητοβιομηχανίες, με κάθε τρόπο, προσπαθούν να
εμπεδώσουν.
Βαγγέλης Κιούσης
Υ.Γ. Aπό την Έκθεση Αυτοκινήτου στο Παρίσι δεν θα μπορούσαν να λείψουν και οι καλλίγραμμες παρουσίες. Θαυμάστε τα όμορφα μοντέλα στη σελίδα μας στο facebook.
το άρθρο είναι από: in.gr
Σχόλιο:
Νομίζω ότι δεν πειράζει να ασχοληθούμε λίγο με το αυτοκίνητο, ακόμη και σήμερα που οι καιροί είναι δύσκολοι...
Θα ακολουθήσουν άρθρα για νέα μοντέλα, σε πείσμα των μέτρων και της αναμονής για τη δόση των 31,5 δις ...
Ίσως για να θυμόμαστε τις παλιές καλές εποχές ...
Με την δημοφιλή φράση-κλισέ "Το μέλλον, σήμερα" ως σύνθημα, η φετινή
Διεθνής Έκθεση Αυτοκινήτου στο Παρίσι αντικατοπτρίζει την κλιμακούμενη
δημιουργικότητα των αυτοκινητοβιομηχανιών και ταυτόχρονα την αγωνία
των στελεχών τους σε εμπορικό επίπεδο.
Ανεξαρτήτως μεγέθους και οικονομικής ευμάρειας, κάθε
αυτοκινητοβιομηχανία σπεύδει να καλύψει κενά στη γκάμα της προκειμένου
να αντιμετωπίσει με αξιώσεις τον ανταγωνισμό ή δημιουργεί μια νέα
υποκατηγορία ώστε να διαφοροποιηθεί από αυτόν.
Όλα αυτά συντελούνται με φόντο έναν "πόλεμο" σκληρών ανακοινώσεων για το μέγεθος της ευρωπαϊκής αγοράς τους επόμενους μήνες, δυσοίωνες
προβλέψεις και προσωπικές αιχμές κατά του Sergio Marchionne, επικεφαλής
του ομίλου Fiat και προέδρου του ACEA -του Συνδέσμου Ευρωπαϊκών
Αυτοκινητοβιομηχανιών-, από την πλευρά του ομίλου VW ο οποίος τον
κάλεσε ακόμη και να παραιτηθεί, χαρακτηρίζοντας τον "ακατάλληλο" για
την συγκεκριμένη θέση.
Πίσω στους εκθεσιακούς χώρους, η χωροταξική κυριαρχία των γαλλικών
αυτοκινητοβιομηχανιών μεταφράζεται σε δευτερεύουσας σημασίας
παρουσιάσεις -πλην ασφαλώς του νέου Renault Clio- επιτρέποντας για μια
ακόμη φορά στους "ξένους" να κερδίσουν την μάχη των εντυπώσεων με
αυτοκίνητα όπως τα ολοκαίνουργια Toyota Auris και VW Golf -δύο μοντέλα
που απευθύνονται σε εκατομμύρια Ευρωπαίους καταναλωτές- αλλά και το
Opel Adam που σηματοδοτεί την έξοδο της γερμανικής φίρμας από την
πρόσφατη εσωστρέφεια και την είσοδό της σε μια νέα για αυτή κατηγορία
με έντονο lifestyle χαρακτήρα.
Οι αναφορές στην "πράσινη αυτοκίνηση" είναι υπαρκτές σε κάθε περίπτερο
αλλά σε σχέση με προηγούμενες εκθέσεις δεν βρίσκονται πια στην βιτρίνα
των εξελίξεων, καθώς το κοινό έχει ήδη εμπεδώσει τον ρόλο και την
χρησιμότητά τους στη ζωή μας.
Αντίθετα, επιδόσεις, σχεδίαση και νέες ιδέες προβάλλονται έντονα
αφήνοντας χώρο όχι μόνο σε sport αυτοκίνητα όπως αυτά στα περίπτερα
των Jaguar, Mercedes-Benz και McLaren να κλέβουν την παράσταση, αλλά
και σε πιο "γήινες" προτάσεις να ενισχύουν το κλίμα αισιοδοξίας που οι
ίδιες οι αυτοκινητοβιομηχανίες, με κάθε τρόπο, προσπαθούν να
εμπεδώσουν.
Βαγγέλης Κιούσης
Υ.Γ. Aπό την Έκθεση Αυτοκινήτου στο Παρίσι δεν θα μπορούσαν να λείψουν και οι καλλίγραμμες παρουσίες. Θαυμάστε τα όμορφα μοντέλα στη σελίδα μας στο facebook.
το άρθρο είναι από: in.gr
Σχόλιο:
Νομίζω ότι δεν πειράζει να ασχοληθούμε λίγο με το αυτοκίνητο, ακόμη και σήμερα που οι καιροί είναι δύσκολοι...
Θα ακολουθήσουν άρθρα για νέα μοντέλα, σε πείσμα των μέτρων και της αναμονής για τη δόση των 31,5 δις ...
Ίσως για να θυμόμαστε τις παλιές καλές εποχές ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου