Ο Εθνικός μας αγώνας βρίσκεται στο πρόγραμμα του ERC για το 2015 (9-11/10) και είναι πλέον δεδομένη η διεξαγωγή του χάρη στις προσπάθειες της ΟΜΑΕ και το ανέλπιστο δώρο του Eurosport στην Ελλάδα!
Φαντάζει σαν ένα μικρό θαύμα αυτή την εποχή, κόντρα στο πνεύμα του καιρού η επιτυχία των ανθρώπων που ασχολούνται με το Ράλι Ακρόπολις στη χώρα μας. Την ευθύνη οργάνωσης του αγώνα έχει η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος με πρόεδρο το Δημήτρη Μιχελακάκη και αλυτάρχη του αγώνα την Ανίτα Πασσαλή.
Οι δυο τους μαζί με άλλα στελέχη της Ομοσπονδίας αφού εξάντλησαν όλα τα περιθώρια επί Ελληνικού εδάφους ταξίδεψαν τελικά στο Παρίσι και στην έδρα του Eurosport όπου διαπραγματεύτηκαν το παράβολο δικαιώματος διεξαγωγής αγώνα. Όπως είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε αυτό για τη φετινή χρονιά είχε ύψος 250 χιλιάδες ευρώ, αλλά δεδομένης της κατάστασης στη χώρα μας και της πολύ σημαντικής θέσης του αγώνα στο χάρτη των Ράλι, το παράβολο αυτό δε θα ζητηθεί, για το 2015. Αυτό σημαίνει πως η οργάνωση δε θα δώσει ούτε ευρώ στο Eurosport για τα δικαιώματα του αγώνα. Μάλιστα υπάρχει ιδιαίτερα ευνοϊκό πλαίσιο και για το 2016 πάνω σε παρόμοια λογική με την έγκριση της FIA. Μετά από αυτές τις σημαντικές εξελίξεις και τη μεγάλη επιτυχία της ΟΜΑΕ πρέπει να θεωρείται δεδομένη η διεξαγωγή του Ράλι Ακρόπολις, φέτος στις 9-11 Οκτωβρίου. Μένουν οι επίσημες ανακοινώσεις…
Πιθανολογούμε ότι λόγω του ασφυκτικού πλαισίου των ημερομηνιών πλέον θα είναι δύσκολο να υπάρξουν σκέψεις εκτός Λουτρακίου.
Το Ράλι Ακρόπολις είναι μια οργάνωση με σημαντικό τζίρο για τη χώρα μας. Όπως κατέγραψε παγκόσμια έρευνα της Repucom (2014) που έγινε για λογαριασμό του Eurosport:
• 93 διαφορετικοί τηλεοπτικοί σταθμοί μετέδωσαν προγράμματα σχετικά με το Acropolis Rally 2014 σε 160 χώρες παγκοσμίως.
• 362 διαφορετικές μεταδόσεις παγκοσμίως σε περίοδο δυο εβδομάδων .
• 104 ώρες μετάδοσης
• 32 εκατομμύρια τηλεθεατές παγκοσμίως.
• Μια καμπάνια προβολής αντίστοιχου επιπέδου θα είχε κοστίσει € 1,392,771.
• Η αξία του Acropolis Rally logo που εμφανίστηκε στην τηλεόραση ήταν € 205 χιλιάδες ευρώ
Πέρα απ’ αυτά τα στοιχεία υπολογίζεται σε περίπου 8 εκ. ευρώ ο τζίρος στην περιοχή Λουτρακίου από τα έξοδα των επισκεπτών (ομάδες, οδηγοί, τουρίστες) οπότε ο αντίστοιχος ΦΠΑ ξεπερνά το 1.5 εκ. ευρώ, χώρια ότι κινείται όλη η οικονομία της περιοχής. Τέλος πρόκειται για ένα δωρεάν θέαμα υψηλού επιπέδου, το οποίο, αν κρίνει κανείς από την προσέλευση χιλιάδων θεατών εκτιμούν ιδιαίτερα οι Έλληνες. Το Ράλι Ακρόπολις είναι ένας από τους παλαιότερους και σημαντικότερους αγώνες αυτοκινήτου στην παγκόσμια ιστορία, ξεκίνησε να διοργανώνεται το 1951. Αποτελεί σύμβολο για τη χώρα μας, σημαντική παρακαταθήκη για τις επερχόμενες γενιές αλλά και σημείο αναφοράς για τους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού και ειδικότερα των Ράλι. Προφανώς το ειδικό του βάρος είναι πολύ μεγαλύτερο απ’ όσο θέλουν να το παρουσιάσουν όσοι μιλούν «για αυτοκινητάκια που κάνουν θόρυβο τρομάζοντας τις άγριες ορχιδέες και τους κορμοράνους… αφήνοντας πίσω τους σκόνη».
Οι δυο τους μαζί με άλλα στελέχη της Ομοσπονδίας αφού εξάντλησαν όλα τα περιθώρια επί Ελληνικού εδάφους ταξίδεψαν τελικά στο Παρίσι και στην έδρα του Eurosport όπου διαπραγματεύτηκαν το παράβολο δικαιώματος διεξαγωγής αγώνα. Όπως είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε αυτό για τη φετινή χρονιά είχε ύψος 250 χιλιάδες ευρώ, αλλά δεδομένης της κατάστασης στη χώρα μας και της πολύ σημαντικής θέσης του αγώνα στο χάρτη των Ράλι, το παράβολο αυτό δε θα ζητηθεί, για το 2015. Αυτό σημαίνει πως η οργάνωση δε θα δώσει ούτε ευρώ στο Eurosport για τα δικαιώματα του αγώνα. Μάλιστα υπάρχει ιδιαίτερα ευνοϊκό πλαίσιο και για το 2016 πάνω σε παρόμοια λογική με την έγκριση της FIA. Μετά από αυτές τις σημαντικές εξελίξεις και τη μεγάλη επιτυχία της ΟΜΑΕ πρέπει να θεωρείται δεδομένη η διεξαγωγή του Ράλι Ακρόπολις, φέτος στις 9-11 Οκτωβρίου. Μένουν οι επίσημες ανακοινώσεις…
Πιθανολογούμε ότι λόγω του ασφυκτικού πλαισίου των ημερομηνιών πλέον θα είναι δύσκολο να υπάρξουν σκέψεις εκτός Λουτρακίου.
Το Ράλι Ακρόπολις είναι μια οργάνωση με σημαντικό τζίρο για τη χώρα μας. Όπως κατέγραψε παγκόσμια έρευνα της Repucom (2014) που έγινε για λογαριασμό του Eurosport:
• 93 διαφορετικοί τηλεοπτικοί σταθμοί μετέδωσαν προγράμματα σχετικά με το Acropolis Rally 2014 σε 160 χώρες παγκοσμίως.
• 362 διαφορετικές μεταδόσεις παγκοσμίως σε περίοδο δυο εβδομάδων .
• 104 ώρες μετάδοσης
• 32 εκατομμύρια τηλεθεατές παγκοσμίως.
• Μια καμπάνια προβολής αντίστοιχου επιπέδου θα είχε κοστίσει € 1,392,771.
• Η αξία του Acropolis Rally logo που εμφανίστηκε στην τηλεόραση ήταν € 205 χιλιάδες ευρώ
Πέρα απ’ αυτά τα στοιχεία υπολογίζεται σε περίπου 8 εκ. ευρώ ο τζίρος στην περιοχή Λουτρακίου από τα έξοδα των επισκεπτών (ομάδες, οδηγοί, τουρίστες) οπότε ο αντίστοιχος ΦΠΑ ξεπερνά το 1.5 εκ. ευρώ, χώρια ότι κινείται όλη η οικονομία της περιοχής. Τέλος πρόκειται για ένα δωρεάν θέαμα υψηλού επιπέδου, το οποίο, αν κρίνει κανείς από την προσέλευση χιλιάδων θεατών εκτιμούν ιδιαίτερα οι Έλληνες. Το Ράλι Ακρόπολις είναι ένας από τους παλαιότερους και σημαντικότερους αγώνες αυτοκινήτου στην παγκόσμια ιστορία, ξεκίνησε να διοργανώνεται το 1951. Αποτελεί σύμβολο για τη χώρα μας, σημαντική παρακαταθήκη για τις επερχόμενες γενιές αλλά και σημείο αναφοράς για τους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού και ειδικότερα των Ράλι. Προφανώς το ειδικό του βάρος είναι πολύ μεγαλύτερο απ’ όσο θέλουν να το παρουσιάσουν όσοι μιλούν «για αυτοκινητάκια που κάνουν θόρυβο τρομάζοντας τις άγριες ορχιδέες και τους κορμοράνους… αφήνοντας πίσω τους σκόνη».
ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗ
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ: newsauto.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου