Οι κίνδυνοι της νυχτερινής οδήγησης είναι γνωστοί- και όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, η ανάπτυξη «έξυπνων» φώτων για τα σύγχρονα αυτοκίνητα αποτελεί πεδίο εντατικής τεχνολογικής έρευνας.
Σε αυτό το πλαίσιο, η Ford αναπτύσσει πρωτοποριακές, «ευφυείς» τεχνολογίες, που θα επιτρέπουν στους οδηγούς να εντοπίζουν πιο εύκολα πιθανούς κινδύνους- περιλαμβανομένων πεζών, δικυκλιστών και ζώων.
Το Camera-Based Advanced Front Lighting System έχει τη δυνατότητα να διευρύνει την ακτίνα του φωτός σε διασταυρώσεις (κανονικές και κυκλικές), για να φωτίζονται κίνδυνοι που δεν βρίσκονται άμεσα στον δρόμο του οχήματος.
Επίσης, η τεχνολογία New Spot Lighting βοηθά στο να επικεντρώνεται η προσοχή του οδηγού σε πεζούς, δικυκλιστές και ζώα που μπορεί να βρίσκονται και εκτός δρόμου.
Το Camera-Based Advanced Front Lighting System βασίζεται πάνω στο Adaptive Front Lighting System και το Traffic Sign Recognition, που συναντώνται ήδη σε οχήματα της εταιρείας.
Επίσης, στο «πακέτο» περιλαμβάνεται σύστημα GPS για την καλύτερη κατάδειξη «δύσκολων» σημείων σε μια διαδρομή.
Όταν δεν είναι διαθέσιμα δεδομένα GPS, το σύστημα χρησιμοποιεί μια βιντεοκάμερα που βλέπει προς τα εμπρός, τοποθετημένη στη βάση του καθρέφτη, προκειμένου να εντοπίζει σημεία και σύμβολα και να προβλέπει την κλίση του δρόμου.
Ένα επιπλέον χαρακτηριστικό είναι το ότι η κάμερα αποθηκεύει τις πληροφορίες στο σύστημα πλοήγησης, οπότε εάν ο οδηγός κινηθεί στον ίδιο δρόμο ξανά, τα φώτα προσαρμόζονται αυτόματα στη διαδρομή.
Το Camera-Based Advanced Front Lighting System αναπτύχθηκε στο European Research and Innovation Centre στο Άαχεν της Γερμανίας, και θεωρείται ότι θα είναι διαθέσιμο στο καταναλωτικό κοινό σχετικά σύντομα.
Όσον αφορά στο Spot Lighting, βρίσκεται ακόμα στη φάση προ-ανάπτυξης και χρησιμοποιεί μία υπέρυθρη κάμερα για τον εντοπισμό και την παρακολούθηση μέχρι οκτώ ανθρώπων και μεγαλύτερων ζώων (από μεγαλόσωμους σκύλους και άνω) σε απόσταση μέχρι 120 μέτρων.
Το σύστημα μπορεί να καταδεικνύει δύο κινδύνους στον οδηγό, αξιοποιώντας δύο ειδικές λάμπες LED δίπλα στα φώτα ομίχλης.
Τα αντικείμενα που έχουν καταδειχθεί επιδεικνύονται στην οθόνη στο εσωτερικό του οχήματος, με κόκκινη ή κίτρινη ένδειξη, ανάλογα με τον βαθμό επικινδυνότητας.
Σε αυτό το πλαίσιο, η Ford αναπτύσσει πρωτοποριακές, «ευφυείς» τεχνολογίες, που θα επιτρέπουν στους οδηγούς να εντοπίζουν πιο εύκολα πιθανούς κινδύνους- περιλαμβανομένων πεζών, δικυκλιστών και ζώων.
Το Camera-Based Advanced Front Lighting System έχει τη δυνατότητα να διευρύνει την ακτίνα του φωτός σε διασταυρώσεις (κανονικές και κυκλικές), για να φωτίζονται κίνδυνοι που δεν βρίσκονται άμεσα στον δρόμο του οχήματος.
Επίσης, η τεχνολογία New Spot Lighting βοηθά στο να επικεντρώνεται η προσοχή του οδηγού σε πεζούς, δικυκλιστές και ζώα που μπορεί να βρίσκονται και εκτός δρόμου.
Το Camera-Based Advanced Front Lighting System βασίζεται πάνω στο Adaptive Front Lighting System και το Traffic Sign Recognition, που συναντώνται ήδη σε οχήματα της εταιρείας.
Επίσης, στο «πακέτο» περιλαμβάνεται σύστημα GPS για την καλύτερη κατάδειξη «δύσκολων» σημείων σε μια διαδρομή.
Όταν δεν είναι διαθέσιμα δεδομένα GPS, το σύστημα χρησιμοποιεί μια βιντεοκάμερα που βλέπει προς τα εμπρός, τοποθετημένη στη βάση του καθρέφτη, προκειμένου να εντοπίζει σημεία και σύμβολα και να προβλέπει την κλίση του δρόμου.
Ένα επιπλέον χαρακτηριστικό είναι το ότι η κάμερα αποθηκεύει τις πληροφορίες στο σύστημα πλοήγησης, οπότε εάν ο οδηγός κινηθεί στον ίδιο δρόμο ξανά, τα φώτα προσαρμόζονται αυτόματα στη διαδρομή.
Το Camera-Based Advanced Front Lighting System αναπτύχθηκε στο European Research and Innovation Centre στο Άαχεν της Γερμανίας, και θεωρείται ότι θα είναι διαθέσιμο στο καταναλωτικό κοινό σχετικά σύντομα.
Όσον αφορά στο Spot Lighting, βρίσκεται ακόμα στη φάση προ-ανάπτυξης και χρησιμοποιεί μία υπέρυθρη κάμερα για τον εντοπισμό και την παρακολούθηση μέχρι οκτώ ανθρώπων και μεγαλύτερων ζώων (από μεγαλόσωμους σκύλους και άνω) σε απόσταση μέχρι 120 μέτρων.
Το σύστημα μπορεί να καταδεικνύει δύο κινδύνους στον οδηγό, αξιοποιώντας δύο ειδικές λάμπες LED δίπλα στα φώτα ομίχλης.
Τα αντικείμενα που έχουν καταδειχθεί επιδεικνύονται στην οθόνη στο εσωτερικό του οχήματος, με κόκκινη ή κίτρινη ένδειξη, ανάλογα με τον βαθμό επικινδυνότητας.
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ: naftemporiki.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου