Αν η χώρα μας δεν είχε εισέλθει στη δίνη της οικονομικής κρίσης την τελευταία 6ετία, τα οχήματα ελεύθερου χρόνου (SUV) θα ήταν η Νο 1 επιλογή από τους Έλληνες οδηγούς. Μην έχετε καμία αμφιβολία επ’ αυτού.
Στον υπόλοιπο κόσμο η ζήτηση για τα SUV είναι τόσο μεγάλη, που οι κατασκευαστές αδυνατούν να ανταποκριθούν.
Σύμφωνα με την εταιρεία IHS Automotive που ειδικεύεται στην ανάλυση των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων και κάνει προβλέψεις για τις τάσεις της παγκόσμιας αυτοκίνησης, οι πωλήσεις SUV έχουν αυξηθεί κατά 88% από το 2008 έως σήμερα! Πλέον αντιπροσωπεύουν το 19% της παγκόσμιας αγοράς.
Στην Ευρώπη πιο συγκεκριμένα, το μερίδιο των SUV ανέβηκε από το 9% το 2008 στο 19% πέρυσι. Στην Κίνα, τη μεγαλύτερη αγορά του κόσμου, το 8% του 2008 έγινε 17% το 2013. Και τα ποσοστά αυτά θα συνεχίσουν να αυξάνονται, χρόνο με το χρόνο.
Οι αναλυτές θεωρούν ότι η τάση αυτή θα συνεχιστεί τουλάχιστον έως το 2020. Γιατί όμως το κοινό συνδέει τη ζωή του με τα SUV και τα crossover; Καταρχάς είναι ιδιαίτερα δημοφιλή στις γενιές των 50άρηδων και των 30άρηδων.
Πώς το κατορθώνουν; Με το… μείγμα «επαρκείς χώροι, ψηλή θέση για τον οδηγό και τους επιβάτες, αίσθηση ελευθερίας». Και όλα αυτά χωρίς να υπολείπονται αισθητά σε οδική συμπεριφορά των συμβατικών αυτοκινήτων. Αν συνυπολογίσουμε ότι και η τιμή τους δεν είναι πολύ υψηλότερη (τουλάχιστον στις προσθιοκίνητες εκδόσεις), τότε μπορούμε να εξηγήσουμε εν μέρει το… momentum των SUV.
Στον υπόλοιπο κόσμο η ζήτηση για τα SUV είναι τόσο μεγάλη, που οι κατασκευαστές αδυνατούν να ανταποκριθούν.
Σύμφωνα με την εταιρεία IHS Automotive που ειδικεύεται στην ανάλυση των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων και κάνει προβλέψεις για τις τάσεις της παγκόσμιας αυτοκίνησης, οι πωλήσεις SUV έχουν αυξηθεί κατά 88% από το 2008 έως σήμερα! Πλέον αντιπροσωπεύουν το 19% της παγκόσμιας αγοράς.
Στην Ευρώπη πιο συγκεκριμένα, το μερίδιο των SUV ανέβηκε από το 9% το 2008 στο 19% πέρυσι. Στην Κίνα, τη μεγαλύτερη αγορά του κόσμου, το 8% του 2008 έγινε 17% το 2013. Και τα ποσοστά αυτά θα συνεχίσουν να αυξάνονται, χρόνο με το χρόνο.
Οι αναλυτές θεωρούν ότι η τάση αυτή θα συνεχιστεί τουλάχιστον έως το 2020. Γιατί όμως το κοινό συνδέει τη ζωή του με τα SUV και τα crossover; Καταρχάς είναι ιδιαίτερα δημοφιλή στις γενιές των 50άρηδων και των 30άρηδων.
Πώς το κατορθώνουν; Με το… μείγμα «επαρκείς χώροι, ψηλή θέση για τον οδηγό και τους επιβάτες, αίσθηση ελευθερίας». Και όλα αυτά χωρίς να υπολείπονται αισθητά σε οδική συμπεριφορά των συμβατικών αυτοκινήτων. Αν συνυπολογίσουμε ότι και η τιμή τους δεν είναι πολύ υψηλότερη (τουλάχιστον στις προσθιοκίνητες εκδόσεις), τότε μπορούμε να εξηγήσουμε εν μέρει το… momentum των SUV.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου