Σε μια κίνηση για να φύγουν από το προσκήνιο τα παλιά και ρυπογόνα αυτοκίνητα ντίζελ, ξεκίνησαν κάποιοι κατασκευαστές να επιδοτούν την αγορά Euro6 μοντέλων.
Στις αρχές του μήνα είχατε διαβάσει μέσα από τις σελίδες του Newsauto σχετικά με τη συμφωνία της γερμανικής κυβέρνησης και των εταιρειών VW Group, BMW & Mercdes, η οποία αφορούσε την σταδιακή απόσυρση των παλιών και ρυπογόνων ντίζελ αυτοκινήτων. Στο πλαίσιο αυτό, οι 3 μεγάλοι κατασκευαστές ανακοίνωσαν τα ποσά που θα επιδοτήσουν εκείνους που θα επιλέξουν αντικαταστήσουν το παλιό τους πετρελαιοκίνητο όχημα (από Euro4 και πίσω) με ένα Euro6 βενζίνης, diesel ή ηλεκτρικό/υβριδικό.
Το εν λόγω μέτρο -προς το παρόν- αφορά την αγορά της Γερμανίας και τα ποσά που επιδοτούνται φτάνουν ακόμη και τα 11.760 ευρώ (για αγορές έως 31 Δεκεμβρίου). Επίσης, σε ανάλογη κίνηση προχώρησε και η Ford στην αγορά της Αγγλίας με το ποσόν να ορίζεται στις 2.000 λίρες.
Στον αντίποδα, την ώρα που η Κεντρική Ευρώπη ξεφορτώνεται τα παλιά ντίζελ, στη Ελλάδα συνεχίζεται σωρηδόν και χωρίς κανένα έλεγχο η εισαγωγή αυτοκινήτων, που έχουν διανύσει εκατομμύρια χιλιόμετρα και είναι δημόσιος κίνδυνος.
Στις αρχές του μήνα είχατε διαβάσει μέσα από τις σελίδες του Newsauto σχετικά με τη συμφωνία της γερμανικής κυβέρνησης και των εταιρειών VW Group, BMW & Mercdes, η οποία αφορούσε την σταδιακή απόσυρση των παλιών και ρυπογόνων ντίζελ αυτοκινήτων. Στο πλαίσιο αυτό, οι 3 μεγάλοι κατασκευαστές ανακοίνωσαν τα ποσά που θα επιδοτήσουν εκείνους που θα επιλέξουν αντικαταστήσουν το παλιό τους πετρελαιοκίνητο όχημα (από Euro4 και πίσω) με ένα Euro6 βενζίνης, diesel ή ηλεκτρικό/υβριδικό.
Το εν λόγω μέτρο -προς το παρόν- αφορά την αγορά της Γερμανίας και τα ποσά που επιδοτούνται φτάνουν ακόμη και τα 11.760 ευρώ (για αγορές έως 31 Δεκεμβρίου). Επίσης, σε ανάλογη κίνηση προχώρησε και η Ford στην αγορά της Αγγλίας με το ποσόν να ορίζεται στις 2.000 λίρες.
Στον αντίποδα, την ώρα που η Κεντρική Ευρώπη ξεφορτώνεται τα παλιά ντίζελ, στη Ελλάδα συνεχίζεται σωρηδόν και χωρίς κανένα έλεγχο η εισαγωγή αυτοκινήτων, που έχουν διανύσει εκατομμύρια χιλιόμετρα και είναι δημόσιος κίνδυνος.
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ: newsauto.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου