Ο Φερνάντο Αλόνσο της Ferrari θριάμβευσε στο γκραν-πρι του Χόκενχαϊμ, δίνοντας μάλιστα πολιτικό χαρακτήρα στη νίκη του, επικαλούμενος μια συμμαχία Ισπανίας, Ιταλίας και Ελλάδας επί γερμανικού εδάφους! Ηταν η τρίτη φετινή νίκη για τον Ισπανό στο πρωτάθλημα της F1. Δραματικές ανατροπές προκάλεσε το αμφιλεγόμενο πιλοτάρισμα του Γερμανού Σεμπάστιαν Φέτελ.
«Δεν ασχολούμαι πολύ με την πολιτική, αλλά είναι αλήθεια: ένας Ισπανός σε ένα ιταλικό αυτοκίνητο που έχει σχεδιαστεί από Ελληνα να νικάει στη Γερμανία είναι πολύ καλό πράγμα», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Αλόνσο σε συνέντευξή του μετά την εντυπωσιακή νίκη του, που τον εδραίωσε στην κορυφή της παγκόσμιας κατάταξης.
Διακεκριμένος στην αεροναυπηγική και με χρόνια θητεία σε ομάδες της F1 ο Νικόλας Τομπάζης είναι από το 2007 ο επικεφαλής σχεδιασμού στην ιταλική Ferrari.
Ο αγώνας του Χόκενχαϊμ είχε δραματική εξέλιξη, τόσο κατά τη διάρκεια όσο και μετά την καρό σημαία. Οδηγώντας «εντός έδρας», ο Γερμανός Σεμπάστιαν Φέτελ έκανε ένα εντυπωσιακό ντεμαράζ στον τελευταίο γύρο χαρίζοντας - προσωρινά όπως αποδείχθηκε - στη Red Bull τη δεύτερη θέση, μπροστά από τον Τζένσον Μπάτον (McLaren) ο οποίος τερμάτισε τρίτος.
Ωστόσο με απόφασή της μετά το τέλος του αγώνα, η διοργανώτρια αρχή επέβαλε ποινή 20 δευτερολέπτων στον Φέτελ για παράβαση κανονισμών και έτσι κατετάγη πέμπτος.Οι διοργανωτές έκριναν ότι ο παγκόσμιος πρωταθλητής προσπέρασε αντικανονικά τον Μπάτον στον τελευταίο γύρο. Το επιχείρημα είναι ότι όταν ο Φέτελ βρέθηκε κάποια στιγμή εκτός πίστας αυτό του έδωσε ένα πλεονέκτημα απέναντι στον Βρετανό.
Στην τρίτη θέση αναρριχήθηκε ο Φινλανδός Κίμι Ραικόνεν με Lotus, ενώ τέταρος βρέθηκε ο Κομπαγιάσι της Sauber.
Το γκραν-πρι στο Χόκενχαϊμ είχε κι άλλες ανατροπές, καθώς στον 100ο του αγώνα στη Formula 1 ο Λιούς Χάμιλτον χρειάστηκε να εγκαταλείψει λόγω μηχανικού προβλήματος.
Μετά και το γερμανικό γκραν-πρι στην κατάταξη των οδηγών προηγείται ο Αλόνσο με 154 βαθμούς και δεύτερος είναι ο Αυστριακός Μαρκ Γουέμπερ της Red Bull με 120. Τρίτος είναι ο παγκόσμιος πρωταθλητής Φέτελ με 110.
«Δεν ασχολούμαι πολύ με την πολιτική, αλλά είναι αλήθεια: ένας Ισπανός σε ένα ιταλικό αυτοκίνητο που έχει σχεδιαστεί από Ελληνα να νικάει στη Γερμανία είναι πολύ καλό πράγμα», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Αλόνσο σε συνέντευξή του μετά την εντυπωσιακή νίκη του, που τον εδραίωσε στην κορυφή της παγκόσμιας κατάταξης.
Διακεκριμένος στην αεροναυπηγική και με χρόνια θητεία σε ομάδες της F1 ο Νικόλας Τομπάζης είναι από το 2007 ο επικεφαλής σχεδιασμού στην ιταλική Ferrari.
Ο αγώνας του Χόκενχαϊμ είχε δραματική εξέλιξη, τόσο κατά τη διάρκεια όσο και μετά την καρό σημαία. Οδηγώντας «εντός έδρας», ο Γερμανός Σεμπάστιαν Φέτελ έκανε ένα εντυπωσιακό ντεμαράζ στον τελευταίο γύρο χαρίζοντας - προσωρινά όπως αποδείχθηκε - στη Red Bull τη δεύτερη θέση, μπροστά από τον Τζένσον Μπάτον (McLaren) ο οποίος τερμάτισε τρίτος.
Ωστόσο με απόφασή της μετά το τέλος του αγώνα, η διοργανώτρια αρχή επέβαλε ποινή 20 δευτερολέπτων στον Φέτελ για παράβαση κανονισμών και έτσι κατετάγη πέμπτος.Οι διοργανωτές έκριναν ότι ο παγκόσμιος πρωταθλητής προσπέρασε αντικανονικά τον Μπάτον στον τελευταίο γύρο. Το επιχείρημα είναι ότι όταν ο Φέτελ βρέθηκε κάποια στιγμή εκτός πίστας αυτό του έδωσε ένα πλεονέκτημα απέναντι στον Βρετανό.
Στην τρίτη θέση αναρριχήθηκε ο Φινλανδός Κίμι Ραικόνεν με Lotus, ενώ τέταρος βρέθηκε ο Κομπαγιάσι της Sauber.
Το γκραν-πρι στο Χόκενχαϊμ είχε κι άλλες ανατροπές, καθώς στον 100ο του αγώνα στη Formula 1 ο Λιούς Χάμιλτον χρειάστηκε να εγκαταλείψει λόγω μηχανικού προβλήματος.
Μετά και το γερμανικό γκραν-πρι στην κατάταξη των οδηγών προηγείται ο Αλόνσο με 154 βαθμούς και δεύτερος είναι ο Αυστριακός Μαρκ Γουέμπερ της Red Bull με 120. Τρίτος είναι ο παγκόσμιος πρωταθλητής Φέτελ με 110.
το άρθρο είναι από: ΤΑ ΝΕΑ online
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου