Ελαστικά
Έλεγχος πίεσης ελαστικών.
Θα πρέπει να ελέγχουμε την πίεση τακτικά, τουλάχιστον μία φορά ανά δύο βδομάδες. Η σωστή πίεση παίζει καθοριστικό ρόλο στη διάρκεια ζωής των ελαστικών και στην ασφαλή απόδοσή τους. Μην ξεχνάτε τη ρεζέρβα!
Έλεγχος για φθορές.
Τα ελαστικά παθαίνουν ζημιές χωρίς να είναι άμεσα αντιληπτές από τον οδηγό. Ελέγχετε τα ελαστικά σας οπτικά και αν κάτι δεν σας φαίνεται σωστό ζητήστε την γνώμη ενός επαγγελματία.
Έλεγχος για σκασίματα στα πλαινά.
Το βασικότερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν τα ελαστικά στην Ελλάδα είναι τα σκασίματα από την υπεριώδη ακτινοβολία του ηλίου. Τα σκασίματα αυτά είναι περισσότερο εμφανή στα πλαϊνά (μάγουλα). Το αποτέλεσμα είναι τα ελαστικά να γίνονται "ξύλα" όπως λένε στη γλώσσα τους οι λαστιχάδες. Δυστυχώς αυτά τα ελαστικά γλιστράνε πολύ, ακόμα και σε στεγνό οδόστρωμα (δεν μιλάμε για το βρεγμένο) και χρειάζονται άμεση αντικατάσταση.
Έλεγχος βάθους πέλματος.
Σύμφωνα με τη νομοθεσία το ελάχιστο βάθος πέλματος είναι 1,6mm. Τα ελαστικά έχουν δείκτες φθοράς πάνω στο πέλμα.
Όσο καλά και να είναι τα φρένα ή οι αναρτήσεις, αν τα ελαστικά δεν είναι σε καλή κατάσταση τότε το αυτοκίνητο δεν θα αντιδράσει σωστά τη δύσκολη στιγμή. Ας δούμε όμως τι πρέπει να ελέγχουμε για να είμαστε βέβαιοι ότι τα ελαστικά μας είναι σε καλή κατάσταση.
Έλεγχος πίεσης ελαστικών.
Θα πρέπει να ελέγχουμε την πίεση τακτικά, τουλάχιστον μία φορά ανά δύο βδομάδες. Η σωστή πίεση παίζει καθοριστικό ρόλο στη διάρκεια ζωής των ελαστικών και στην ασφαλή απόδοσή τους. Μην ξεχνάτε τη ρεζέρβα!
Έλεγχος για φθορές.
Τα ελαστικά παθαίνουν ζημιές χωρίς να είναι άμεσα αντιληπτές από τον οδηγό. Ελέγχετε τα ελαστικά σας οπτικά και αν κάτι δεν σας φαίνεται σωστό ζητήστε την γνώμη ενός επαγγελματία.
Έλεγχος για σκασίματα στα πλαινά.
Το βασικότερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν τα ελαστικά στην Ελλάδα είναι τα σκασίματα από την υπεριώδη ακτινοβολία του ηλίου. Τα σκασίματα αυτά είναι περισσότερο εμφανή στα πλαϊνά (μάγουλα). Το αποτέλεσμα είναι τα ελαστικά να γίνονται "ξύλα" όπως λένε στη γλώσσα τους οι λαστιχάδες. Δυστυχώς αυτά τα ελαστικά γλιστράνε πολύ, ακόμα και σε στεγνό οδόστρωμα (δεν μιλάμε για το βρεγμένο) και χρειάζονται άμεση αντικατάσταση.
Έλεγχος βάθους πέλματος.
Σύμφωνα με τη νομοθεσία το ελάχιστο βάθος πέλματος είναι 1,6mm. Τα ελαστικά έχουν δείκτες φθοράς πάνω στο πέλμα.
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ: kteohellas.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου