Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2015

Νέο Fiat 124 Spider: Η «αράχνη» επέστρεψε!

Μια από τις ελάχιστες ευχάριστες ειδήσεις της εβδομάδας που φεύγει σήμερα είναι η απόφαση της Fiat να αναβιώσει ένα αγαπημένο αυτοκίνητο. Ο λόγος για το νέο Fiat 124 Spider, το οποίο έρχεται κοντά μας, μετά από απουσία 50 χρόνων. Η Fiat έχει τον τρόπο της να επαναφέρει στο προσκήνιο επιτυχημένα μοντέλα και η καλύτερη απόδειξη είναι η πρωτοφανής εμπορική επιτυχία της νέας γενιάς του θρυλικού 500.

Η νέα πρόταση έχει ότι ζητήσει ο κεφάτος οδηγός που αγαπά τα κάμπριο και την πίσω κίνηση. Επίσης διαθέτει ένα μοναδικό προνόμιο, βασίζεται στο πάτωμα της νέας γενιάς του Mazda MX-5.

Προσωπικά δεν με ενοχλεί καθόλου, αυτή η συνεργασία μεταξύ της Fiat και της Mazda, γιατί το MX-5 είναι σημείο αναφοράς στα κάμπριο σε ιδιαίτερα δύσκολους τομείς.

Συγκεκριμένα, στη στρεπτική ακαμψία, στη κατασκευή, στην αντοχή και στα τεχνικά χαρακτηριστικά η ιαπωνική ιδέα είναι μπροστά από τον ανταγωνισμό. Έτσι το αγαπημένο Fiat 124 Spider έχει την καλύτερη βάση για να αναπτυχθεί. Και επειδή οι Ιταλοί μηχανικοί είναι ‘’μανούλες’’ στις ρυθμίσεις, προβλέπω ότι οι παρεμβάσεις των Ιταλών μηχανικών θα αναδείξουν περισσότερο τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου.

Το νέο ιταλικό κάμπριο θα είναι διαθέσιμο με τον τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα turbo MultiAir 1.4, ο οποίος για πρώτη φορά εξοπλίζει όχημα με πίσω κίνηση. Ο κινητήρας αποδίδει 140 ίππους, 24,6 χλγμ. ροπής και συνδυάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων.

Αναρτήσεις, μπροστά διάταξη με διπλά ψαλίδια εμπρός και πίσω πολλαπλοί σύνδεσμοι. Οι Ιταλοί ανακοίνωσαν ότι: Οι αναρτήσεις είναι ειδικά σχεδιασμένες για μεγαλύτερη σταθερότητα στις στροφές και στο φρενάρισμα. Το τιμόνι είναι ελαφρύ και ανταποκρίνεται εύκολα, χάρη στην ηλεκτρική υποβοήθηση.

Η αποτελεσματική μόνωση της καμπίνας από τους εξωτερικούς θορύβους και τους κραδασμούς βελτιστοποιούν περαιτέρω την οδήγηση.

Η ισορροπημένη κατανομή βάρους μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα, έχει επιτευχθεί με την τοποθέτηση του κινητήρα προς τα πίσω και με τη χρήση εξαρτημάτων από αλουμίνιο στα εμπρός και πίσω άκρα του αμαξώματος. Επίσης επιτεύχθηκε χαμηλό κέντρο βάρους.

Το πίσω διαφορικό διαθέτει ένα οδοντωτό δακτύλιο, βελτιστοποιημένο για να μπορεί να υποστηρίξει την παραγόμενη ροπή. Το πάχος του αλουμινένιου περιβλήματος έχει μειωθεί, αλλά παραμένει δυνατό και συνδυάζεται με χαμηλό επίπεδο θορύβων, κραδασμών και τριγμών.

Η μαλακή οροφή ανοίγει χειροκίνητα εύκολα. Ο χειρισμός της έχει βελτιστοποιηθεί, ώστε να χρειάζεται ελάχιστη δύναμη για να χρησιμοποιηθεί.

Ένα ελατήριο υποβοηθά την ανύψωση της οροφής στην πλήρως ανοιχτή θέση. Όταν χρησιμοποιούνται οι μοχλοί κλειδώματος για το άνοιγμα ή κλείσιμο της οροφής, τα παράθυρα χαμηλώνουν αυτόματα 140 χιλ. Η δομή των καθισμάτων βοηθά επίσης στο εύκολο άνοιγμα της οροφής.

Τα καθίσματα παρέχουν ένα σταθερό επίπεδο υποστήριξης σε μηρούς, λεκάνη, τα ισχία και τα πλευρά, ενώ τα μαξιλάρια είναι λιγότερο σφιχτά στους ώμους, επιτρέποντας ελευθερία κίνησης στο πάνω μέρος του σώματος. Δύο εκδόσεις, Spider και Luxury σε 8 χρώματα.

Οι πωλήσεις στην Ελλάδα ξεκινούν το καλοκαίρι του 2016.

Του Σπύρου Ρέκκα

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ: Real.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου