Αν υπάρχει μία λέξη που γενικά χαρακτηρίζει το Fiat 500 είναι «χαριτωμένο». Όχι όμως και το 500ράκι που σας παρουσιάζουμε στο άρθρο αυτό, καθώς όπως θα διαβάσετε, κρύβει το διάβολο μέσα του!
Το όνομά του είναι Giannini 350 GP, αριθμός που προφανώς αφορά στην ιπποδύναμή του. Αυτή προέρχεται από τον 4κύλινδρο κινητήρα που κανονικά εφοδιάζει την Alfa Romeo 4C, έχοντας όμως δεχθεί ιδιαίτερη φροντίδα ώστε να προσφέρει επιπλέον 110 άλογα από 240 που βγάζει κανονικά.
Όπως βλέπετε, τα στεροειδή στην καρδιά δεν έρχονται χωρίς ανάλογες επεμβάσεις και στην εξωτερική εμφάνιση του μοντέλου. Έχει μεγάλους θόλους στους τροχούς, με πληθώρα αεραγωγών, εντυπωσιακό εμπρός και πίσω μέρος με φουσκωμένους προφυλακτήρες, μεγάλο σπόιλερ και προβολείς.
Φοράει υψηλών επιδόσεων φρένα με 6πίστονες δαγκάνες και επεμβάσεις έχουν γίνει και στις αναρτήσεις όπου χρησιμοποιείται η λύση των ράβδων ώσης. Φυσικά έχουν χρησιμοποιηθεί και ανθρακονήματα, που αποτελούν το κερασάκι στην τούρτα ενός πλήρως μεταμορφωμένου οχήματος.
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ: newsauto.gr
Το όνομά του είναι Giannini 350 GP, αριθμός που προφανώς αφορά στην ιπποδύναμή του. Αυτή προέρχεται από τον 4κύλινδρο κινητήρα που κανονικά εφοδιάζει την Alfa Romeo 4C, έχοντας όμως δεχθεί ιδιαίτερη φροντίδα ώστε να προσφέρει επιπλέον 110 άλογα από 240 που βγάζει κανονικά.
Όπως βλέπετε, τα στεροειδή στην καρδιά δεν έρχονται χωρίς ανάλογες επεμβάσεις και στην εξωτερική εμφάνιση του μοντέλου. Έχει μεγάλους θόλους στους τροχούς, με πληθώρα αεραγωγών, εντυπωσιακό εμπρός και πίσω μέρος με φουσκωμένους προφυλακτήρες, μεγάλο σπόιλερ και προβολείς.
Φοράει υψηλών επιδόσεων φρένα με 6πίστονες δαγκάνες και επεμβάσεις έχουν γίνει και στις αναρτήσεις όπου χρησιμοποιείται η λύση των ράβδων ώσης. Φυσικά έχουν χρησιμοποιηθεί και ανθρακονήματα, που αποτελούν το κερασάκι στην τούρτα ενός πλήρως μεταμορφωμένου οχήματος.
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ: newsauto.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου