Το πείραμα, το οποίο έγινε σε ένα μεταγωγικό σκάφος C-21A, θεωρήθηκε
επιτυχές. Σύμφωνα με τους στρατιωτικούς η χρήση του iPad, απλοποίησε το
πιλοτάρισμα του αεροπλάνου, αλλά και επιτρέπει τη μείωση των δαπανών.
Οι πιλότοι της Πολεμικής Αεροπορίας των ΗΠΑ στην αεροπορική βάσης Σκοτ του Ιλινόι, αποφάσισαν να πετάξουν τους παλιούς χάρτες αεροναυσιπλοίας και τις αντίστοιχες οδηγίες και να χρησιμοποιούν μια εφαρμογή του... iPad Mini για τις πτήσεις τους. Το πείραμα, το οποίο έγινε σε ένα μεταγωγικό σκάφος C-21A, θεωρήθηκε επιτυχές. Σύμφωνα με τους στρατιωτικούς η χρήση του iPad, απλοποίησε το πιλοτάρισμα του αεροπλάνου, αλλά και επιτρέπει τη μείωση των δαπανών, καθώς οι πιλότοι των μεταγωγικών αεροσκαφών έχουν μαζί τους κατά την πτήση έως και 22 κιλά χαρτών και οδηγιών πτήσης με περισσότερο βάρος και κατανάλωση καυσίμων για τα αεροσκάφη.
Επιπλέον,όλα τα έγγραφα της πτήσης αλλάζουν κάθε δύο μήνες εξαιτίας της τακτικής ανανέωσης των δεδομένων. Για την αντικατάσταση των εγγράφων πτήσης οι ΗΠΑ δαπανούν ετησίως μέχρι 25.000 δολάρια ανά αεροσκάφος.
Το άρθρο είναι από το: ΣΚΑΪ.gr
Οι πιλότοι της Πολεμικής Αεροπορίας των ΗΠΑ στην αεροπορική βάσης Σκοτ του Ιλινόι, αποφάσισαν να πετάξουν τους παλιούς χάρτες αεροναυσιπλοίας και τις αντίστοιχες οδηγίες και να χρησιμοποιούν μια εφαρμογή του... iPad Mini για τις πτήσεις τους. Το πείραμα, το οποίο έγινε σε ένα μεταγωγικό σκάφος C-21A, θεωρήθηκε επιτυχές. Σύμφωνα με τους στρατιωτικούς η χρήση του iPad, απλοποίησε το πιλοτάρισμα του αεροπλάνου, αλλά και επιτρέπει τη μείωση των δαπανών, καθώς οι πιλότοι των μεταγωγικών αεροσκαφών έχουν μαζί τους κατά την πτήση έως και 22 κιλά χαρτών και οδηγιών πτήσης με περισσότερο βάρος και κατανάλωση καυσίμων για τα αεροσκάφη.
Επιπλέον,όλα τα έγγραφα της πτήσης αλλάζουν κάθε δύο μήνες εξαιτίας της τακτικής ανανέωσης των δεδομένων. Για την αντικατάσταση των εγγράφων πτήσης οι ΗΠΑ δαπανούν ετησίως μέχρι 25.000 δολάρια ανά αεροσκάφος.
Το άρθρο είναι από το: ΣΚΑΪ.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου