Δεν είναι πολλά εκείνα για τα οποία η σύγχρονη Ελλάδα θα μπορούσε να υπερηφανεύεται. Στην κρίση την οποία βιώνει η χώρα μας, χρειάζεται όπλα για να «πιέσει» ώστε να μπορέσει να ρυθμίσει μόνη της «τα του οίκου» της. Για να ασκήσεις μια αποτελεσματική εξωτερική πολιτική χρειάζεται να προβάλλεις κάποια σημεία ισχύος μεταξύ αυτών και μια ισχυρή οικονομία. Ένα πολύ σημαντικό σημείο ισχύος της Ελλάδος είναι η Εμπορική Ναυτιλία. Το Εμπορικό Ναυτικό δυσανάλογα με το πόσο μικρή είναι η χώρα μας, από πλευράς πλοιοκτησίας είναι το πρώτο στον κόσμο. Αυτό αποτελεί ένα ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΘΑΥΜΑ. Αντιλαμβάνεστε λοιπόν ότι η αγάπη του Έλληνα προς την θάλασσα, τον έχει βοηθήσει να διαπρέπει και σαν ναυτικό και σαν έμπορα. Η Εμπορική Ναυτιλία είναι ένας συνδυασμός ναυτοσύνης και ικανότητας στο εμπόριο και αυτό προσκομίζει πλούτο προς την χώρα μας και το πιο σημαντικό είναι ότι τα χρήματα της Ελληνικής ναυτιλίας αποκτώνται εκτός συνόρων. Στο Σύνταγμα του 1975 μπήκε ως συνταγματική διάταξη την προστασία της εμπορικής ναυτιλίας, για να δημιουργηθεί ένα ελεύθερο καθεστώς, χωρίς αγκυλώσεις και προκαταλήψεις κλπ, ούτως ώστε να αναπτυχθούν η ελληνική ναυτιλία και η ελληνική σημαία στα πλοία, προς όφελος της χώρας. Έκτοτε κύλησε πολύ νερό στ’ αυλάκι… Πρέπει οι κρατούντες να καταλάβουν ότι η ναυτιλία δεν είναι κάτι στο οποίο βάζεις χέρι με μια τάση να την περιορίσεις, επειδή τυχαίνει οι πλοιοκτήτες να είναι πλούσιοι… Θα πρέπει να μπουν μπροστά οι εφοπλιστές μας. Εκείνοι ξέρουν καλύτερα που θα απευθυνθούν και τι πρέπει να κάνουν. Φτάνει να υπάρχει δίοδος συνεργασίας. Αντ’ αυτού ο Παπανδρέου κατήργησε το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας. Χρειάζεται να σχολιάσουμε κάτι άλλο;
Aναδημοσίευση από: http://stamparismata.blogspot.com/
Aναδημοσίευση από: http://stamparismata.blogspot.com/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου