Η αεροδυναμική είναι ένας κλάδος της μηχανικής θεμελιώδους σημασίας για την ανάπτυξηενεργειακά αποδοτικών μεταφορικών μέσων.
Την άποψη αυτή επιβεβαιώνει ένα δίτροχο που θα εξελιχθεί στο “ταχύτερο ποδήλατο στον κόσμο”το οποίο μοιάζει περισσότερο με χάπι παρά με ποδήλατο.
Το ποδήλατο Arion1 Velocipede σχεδιάστηκε από φοιτητές του Πανεπιστημίου του Λίβερπουλ στο πλαίσιο του 2015 World Human Powered Speed Challenge.
Θεωρητικά μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα της τάξης των 144 χιλιομέτρων ανά ώρα λαμβάνοντας την ισχύ αποκλειστικά από τους μύες του ποδηλάτη.
Το Arion1 Velocipede θα προσαρμοστεί στιςδιαστάσεις των αναβατών που θα συμμετάσχουν στον διαγωνισμό και θα είναι εξοπλισμένο με κάμερα και οθόνη ελέγχου μπροστά στον αναβάτη.
Για να επιτευχθεί η ταχύτητα αυτή από τον αναβάτη, ο οποίος στέκεται σε ύψος 13 εκατοστών από το έδαφος, θα πρέπει να παράξει με τα πόδια του ισχύ700 Βατ, ικανή να “φωτίσει” ένα μέσο βρετανικό νοικοκυριό.
Η ισχύς διοχετεύεται στους τροχούς μέσω ενός συστήματος μετάδοσης με λόγο μετάδοσης 17 προς 1 τη στιγμή που στα συμβατικά ποδήλατα ο λόγος είναι 4 προς 1.
Οι φοιτητές από το Λίβερπουλ δηλώνουν ότι το Arion1 θα έχει βάρος λιγότερο από 25 κιλά. Ο αναβάτης που θα οδηγήσει το ποδήλατο στο διαγωνισμό του Σεπτεμβρίου του 2015 θα περάσει από ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης διάρκειας 16
Δείτε το video με τον προηγούμενο νικητή του διαγωνισμού του 2013, το Velox:
Την άποψη αυτή επιβεβαιώνει ένα δίτροχο που θα εξελιχθεί στο “ταχύτερο ποδήλατο στον κόσμο”το οποίο μοιάζει περισσότερο με χάπι παρά με ποδήλατο.
Το ποδήλατο Arion1 Velocipede σχεδιάστηκε από φοιτητές του Πανεπιστημίου του Λίβερπουλ στο πλαίσιο του 2015 World Human Powered Speed Challenge.
Θεωρητικά μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα της τάξης των 144 χιλιομέτρων ανά ώρα λαμβάνοντας την ισχύ αποκλειστικά από τους μύες του ποδηλάτη.
Το Arion1 Velocipede θα προσαρμοστεί στιςδιαστάσεις των αναβατών που θα συμμετάσχουν στον διαγωνισμό και θα είναι εξοπλισμένο με κάμερα και οθόνη ελέγχου μπροστά στον αναβάτη.
Για να επιτευχθεί η ταχύτητα αυτή από τον αναβάτη, ο οποίος στέκεται σε ύψος 13 εκατοστών από το έδαφος, θα πρέπει να παράξει με τα πόδια του ισχύ700 Βατ, ικανή να “φωτίσει” ένα μέσο βρετανικό νοικοκυριό.
Η ισχύς διοχετεύεται στους τροχούς μέσω ενός συστήματος μετάδοσης με λόγο μετάδοσης 17 προς 1 τη στιγμή που στα συμβατικά ποδήλατα ο λόγος είναι 4 προς 1.
Οι φοιτητές από το Λίβερπουλ δηλώνουν ότι το Arion1 θα έχει βάρος λιγότερο από 25 κιλά. Ο αναβάτης που θα οδηγήσει το ποδήλατο στο διαγωνισμό του Σεπτεμβρίου του 2015 θα περάσει από ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης διάρκειας 16
Δείτε το video με τον προηγούμενο νικητή του διαγωνισμού του 2013, το Velox:
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ: econews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου