Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2014

«Δώσε και μένα iPhone» και στην Ελλάδα.

Ελάχιστα «νέα» προϊόντα οι Ελληνες θα έτρεχαν να αποκτήσουν από την πρώτη ημέρα κυκλοφορίας τους και για ακόμη λιγότερα θα περίμεναν υπομονετικά διαγκωνιζόμενοι έξω από τα κλειστά καταστήματα, περιμένοντας να ανοίξουν τα ρολά. 

Κι όμως, σχεδόν όλες οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας και οι αλυσίδες ηλεκτρονικών που διέθεσαν τα iPhone 6 και iPhone 6 Plus από την Παρασκευή 31 Σεπτεμβρίου, όταν τα νέα smartphones της Apple έκαναν «πρεμιέρα» στη χώρα μας, είδαν να εκτυλίσσονται τέτοιες σκηνές. Με αποτέλεσμα τα ράφια με τα νέα smartphones της Apple να αρχίζουν να αδειάζουν... επικίνδυνα με το καλημέρα.

Βέβαια, το «ντελίριο» που προκάλεσαν τα καινούργια iPhone κάθε άλλο παρά ελληνικό φαινόμενο είναι – ενδεικτικά, μόνο στις δέκα αγορές-χώρες όπου πρωτοκυκλοφόρησαν οι συσκευές στα τέλη Σεπτεμβρίου, η Apple διέθεσε τον αριθμό-ρεκόρ των 10 εκατομμυρίων τηλεφώνων μέσα στο πρώτο Σαββατοκύριακο! Ωστόσο, για τα ελληνικά πληθυσμιακά (και οικονομικά) δεδομένα, οι επιδόσεις τους και στη χώρα μας είναι αν μη τι άλλο εντυπωσιακές, καθώς, σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς, η πρώτη «παρτίδα» από 10.000 συσκευές είχε σχεδόν εξαντληθεί μέχρι τη Δευτέρα. Δηλαδή, ούτε λίγο ούτε πολύ σε τρία 24ωρα, αφού την Κυριακή ήταν ανοιχτά τα καταστήματα.

Οι ίδιοι ειδικοί μιλούν για το πιο επιτυχημένο λανσάρισμα iPhone στην Ελλάδα. Σύμφωνα με πληροφορίες, μάλιστα, η πρώτη «παρτίδα» που κατέφθασε στη χώρα μας ήταν μικρότερη από τις παραγγελίες των ελληνικών εταιρειών, αν και η Apple έχει ξεκινήσει ήδη καινούργιες αποστολές σε εβδομαδιαία βάση. Ετσι, με δεδομένο ότι πολλοί ενδιαφερόμενοι Ελληνες δεν έχουν αποκτήσει ακόμη την καινούργια συσκευή τους, αν τα διαθέσιμα τηλέφωνα μπορούν να καλύψουν τη ζήτηση, υπάρχουν εκτιμήσεις πως οι πωλήσεις ενδέχεται να αγγίξουν και τις 50.000 έως τα Χριστούγεννα.

Οι παραπάνω αριθμοί δείχνουν πως στη χώρα μας κάθε άλλο παρά έχει εκλείψει το φανατικό κοινό των μοντέλων της αμερικανικής εταιρείας, τα οποία «παραδοσιακά» ανήκουν στα premium προϊόντα – η λιανική τιμή των κινητών ξεκινάει από τα 739 και 859 ευρώ, για το iPhone 6 των 16 GB και το iPhone 6 Plus των 16 GB αντίστοιχα. «Πέρα από το ότι το iPhone ήταν ανέκαθεν ένα status symbol, είναι τόσο εύκολο στη χρήση που δεν συγκρίνεται με οποιοδήποτε άλλο “έξυπνο” τηλέφωνο έχω δοκιμάσει», λέει στην «Κ» η 42χρονη Ειρήνη, στέλεχος πολυεθνικής επιχείρησης και από το «πιστό» αγοραστικό κοινό της Apple.

Σε αυτήν την επιτυχημένη «συνταγή» που έχτισε ο αμερικανικός κολοσσός από την εποχή του Steve Jobs, ο «διάδοχός» του Tim Cook ήρθε να προσθέσει στα iPhone 6 ένα νέο «συστατικό» που φαίνεται πως τα κάνει ακόμη πιο ελκυστικά: τις οθόνες μεγαλύτερου μεγέθους. Ετσι, η οθόνη του iPhone 6 είναι 4,7 ιντσών και του iPhone 6 Plus 5,5΄΄. Επομένως, είναι σημαντικά μεγαλύτερες από τις 4 ίντσες των δύο προηγούμενων μοντέλων.

Αυτό σημαίνει πως τα νέα μοντέλα προσφέρουν αρκετό «χώρο» για να βλέπει κανείς ιστοσελίδες, βίντεο και φωτογραφίες, αλλά και για να «τρέχει» εφαρμογές – κάτι που, όπως αναφέρουν πηγές από την ελληνική αγορά, αποτελεί για τους αγοραστές στη χώρα μας ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα των iPhone 6. Οπως είναι φυσικό, όμως, η Apple δεν έμεινε μόνο σε αυτήν την αλλαγή, αφού φρόντισε να ενσωματώσει αυτές τις οθόνες στα λεπτότερα smartphones στον κόσμο, τα οποία είναι επίσης εξοπλισμένα με πιο ισχυρό επεξεργαστή, βελτιωμένη κάμερα και αναβαθμισμένο αισθητήρα αναγνώρισης δακτυλικών αποτυπωμάτων που, τουλάχιστον προς το παρόν μόνο στις ΗΠΑ, τα μετατρέπει σε «ψηφιακά πορτοφόλια».

Oσον αφορά την εγχώρια αγορά, τα μέχρι τώρα στοιχεία δείχνουν πως 8 στους 10 αγοραστές προτιμούν το iPhone 6 έναντι του iPhone Plus, αν και το μερίδιο του μεγαλύτερου μοντέλου αυξάνεται προοδευτικά. Επίσης, συγκριτικά με τα παλαιότερα μοντέλα, φαίνεται να υπάρχει αρκετά σημαντική προτίμηση (30%) στα μοντέλα με αποθηκευτικό χώρο 64 GB.


ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ: Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ  ( Έντυπη Έκδοση)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου