Δευτέρα 9 Μαΐου 2016

Ράλι Ακρόπολις: Έγραψε ιστορία ο Sirmacis, 2ος ο Αθανασούλας!

Ο Ralfs Sirmacis με Skoda Fabia R5 είναι ο νικητής του SEAJETS Ράλι Aκρόπολις 2016. Ο 21χρονος Λετονός είναι ο νεότερος νικητής στην ιστορία του Ακρόπολις.

Ο Λάμπρος Αθανασούλας κατάφερε να τερματίσει στη 2η θέση μόλις 0,1 δλ. μπροστά από τον Jaromir Tarabus σε ένα επεισοδιακό φινάλε που διαδραματίστηκε στην 12η και τελευταία ειδική του αγώνα την σκληροτράχηλη μήκους 33,86 χλμ. Ελάτεια / Καρυά 2!

Απόλυτη κυριαρχία της Skoda στον εθνικό μας αγώνα με τα Fabia R5 να κάνουν το 1-2-3.Ο Έλληνας οδηγός έχασε αρκετό χρόνο κινούμενος στη σκόνη του Ranga για 8 χιλιόμετρα, μέχρι να τον προσπεράσει. Τελικά κατάφερε να διατηρήσει τη 2η θέση στην οποία βρέθηκε μετά το πρώτο πέρασμα από την ειδική Ελάτεια / Καρυά, όταν ο 2ος γενικής μέχρι εκείνο το σημείο Alexey Lukyanuk, έχασε πάρα πολύ χρόνο λόγω σπασμένης ανάρτησης στο Ford Fiesta R5. Θυμίζουμε ότι πέρσι ο Αθανασούλας είχε ανέβει και πάλι στο βάθρο, τερματίζοντας στην 3η θέση.

Ο Πρωταθλητής του θεσμού και νικητής του περσινού Ακρόπολις, Kajetan Kajetanowicz σημείωσε ακόμα έναν ταχύτερο χρόνο ειδικής διαδρομής κλείνοντας τον αγώνα στην 8η θέση της γενικής.

Ελληνικό Πρωτάθλημα:

Η 2η μέρα του SEAJETS Ράλι Ακρόπολις 2016 αποδείχθηκε δύσκολη και απαιτητική, όχι μόνο για τους πρωταγωνιστές του ERC, αλλά και για αυτούς του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλι.

Νικητές στον τρίτο γύρο του Παν.Π. Ράλι, τον οποίο και σηματοδοτούσε η δεύτερη ημέρα του αγώνα, αναδείχθηκαν φυσιολογικά οι Λάμπρος Αθανασούλας-Ηλίας Παναγιωτούνης με το Skoda Fabia R5. Στο βάθρο τούς ακολούθησαν οι Γιώργος Φιλιππίδης-Λεωνίδας Μαχαίρας με το Mitsubishi Lancer EVO IX, που κατάφεραν να συνδυάσουν ταχύτητα και αξιοπιστία. Παρά το ότι αντιμετώπισαν μία σειρά από προβλήματα, οι ίδιοι κατάφεραν να αντεπεξέλθουν στη σημερινή δύσκολη ημέρα του αγώνα, η οποία και ήταν σαφώς πιο σκληρή από τη χθεσινή, με αποτέλεσμα να... ανακόψουν την πορεία των κυριότερων αντιπάλων τους. Ο λόγος για τους Βασίλη και Γιάννη Βελάνη, καθώς και για τους «Ιαβέρη Jr»-Σπύρο Κολτσίδα, αμφότερους με Mitsubishi Lancer ένατης γενιάς, που τέθηκαν εκτός αγώνα έπειτα από έξοδο. Ανάλογη ήταν και η κατάληξη των Θέμη Χαλκιά-Κώστα Σούκουλη, που προδόθηκαν από τον κινητήρα του Subaru Impreza STI.

Με αυτόν τον τρόπο, το βάθρο διαμορφώθηκε διαφορετικά σε σχέση με την πρώτη ημέρα, με τους Γρηγόρη Νιώρα-Κώστα Κακαλή να ανεβαίνουν στο τρίτο σκαλί. Το πλήρωμα του Subaru Impreza πραγματοποίησε καλύτερες επιδόσεις σε σχέση με χθες, ενώ έμεινε και μακριά από προβλήματα, σημειώνοντας ακόμα ένα πολύ καλό αποτέλεσμα σε Ακρόπολις. Στην τέταρτη θέση τούς ακολούθησαν οι Λευτέρης Αλυγιζάκης-Μιχάλης Χατζηδάκης με ακόμα ένα Lancer ένατης γενιάς, πετυχαίνοντας ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα, αν αναλογιστούμε ότι αυτή είναι και η πρώτη τους συμμετοχή στο Ράλι Ακρόπολις. Την πρώτη εξάδα συμπλήρωσαν οι Γιάννης Ζούνης-Δημήτρης Σαΐνης και Διονύσης Σπανός-Σωτήρης Γκοτοβός, αμφότεροι με Subaru Impreza, που κινήθηκαν σοφά σε όλη τη διάρκεια του αγώνα.

Ενδιαφέρουσα αποδείχθηκε η μάχη στην κατηγορία F2, με τους Σάββα Λευκαδίτη-Θανάση Τσιούκα να κατακτούν τη νίκη μόλις στην τελευταία ειδική. Το πλήρωμα του Peugeot 206 πίεσε στην Ελάτεια-Καρυά και κατάφερε να ξεπεράσει τους πολύ καλούς «Pazonen»-Αποστόλη Κοτρώνη με το Toyota Yaris, σημειώνοντας έναν εξαιρετικό χρόνο. Άτυχοι στάθηκαν οι Γιάννης Αναγνωστάκος-Χρήστος Μπακλώρης, που έχασαν χρόνο από ένα σπασμένο εμπρός δεξί αμορτισέρ στο MG ZR.

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ: car and driver.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου