Αpple, Google και Amazon επιθυμούν συμφωνίες με δισκογραφικές εταιρείες για τη δημιουργία συνδρομητικών υπηρεσιών
ΣΑΝ ΦΡΑΝΣΙΣΚΟ.
Τη μουσική έχουν βάλει στο στόχαστρο οι επιχειρηματικοί κολοσσοί που δραστηριοποιούνται στον τομέα των νέων τεχνολογιών και του Διαδικτύου, όπως παραδείγματος χάρη η Apple, η Google και η Amazon. Οι τρεις εταιρείες και πολλές άλλες της Σίλικον Βάλεϊ προσπαθούν να ξελογιάσουν τα στελέχη της μουσικής βιομηχανίας προκειμένου να δημιουργήσουν από κοινού βιώσιμες υπηρεσίες παροχής μουσικής μέσω Ιντερνετ και συνδρομητικές υπηρεσίες με ανάλογο περιεχόμενο.
Η Apple και η Google πρέπει να βρουν έναν τρόπο με τον οποίο θα εξασφαλίσουν ότι οι χρήστες των κινητών τηλεφώνων τους θα παραμείνουν πιστοί στα προϊόντα που αυτές προσφέρουν. Η μουσική βρίσκεται στον πυρήνα της διαδικτυακής μας εμπειρίας ιδιαίτερα μέσω κινητού τηλεφώνου ήδη από την εποχή των iTunes, τα οποία εξαφάνισαν όλους τους προηγούμενους τρόπους παροχής μουσικής.
Η σύγχρονη τεχνολογία, όμως, αλλάζει με την ταχύτητα του φωτός. Σήμερα οι ταμπλέτες και τα «έξυπνα» κινητά εξωθούν στο περιθώριο τους επιτραπέζιους υπολογιστές και οι εικονικοί χώροι αποθήκευσης των τραγουδιών στο Διαδίκτυο αντικαθιστούν την πρακτική αποθήκευσής τους στις συσκευές αναπαραγωγής. Οσοι ασχολούνται με την κινητή τηλεφωνία, από τους κατασκευαστές των κινητών μέχρι τις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, αγωνίζονται για να καταλάβουν δεσπόζουσα θέση στον χώρο της «μουσικής στο Διαδίκτυο», για να μην περιθωριοποιηθούν. Αυτό αποδεικνύουν και οι δημοσκοπήσεις που έχουν γίνει. Το 48% των χρηστών «έξυπνων» τηλεφώνων ακούν μουσική από το κινητό τους, ασχολία η οποία είναι η πιο διαδεδομένη μετά την κοινωνική δικτύωση, τα παιχνίδια και την ανάγνωση ειδήσεων.
«Η μουσική είναι στρατηγικής σημασίας για το πόσο δημοφιλής θα είναι μία ηλεκτρονική συσκευή», επισημαίνουν οι εταιρείες. Σήμερα οι γνώστες της κατάστασης αναμένουν ότι η Apple, η Goοgle και οι υπόλοιποι γίγαντες προσπαθούν να έρθουν σε συμφωνία με δισκογραφικές εταιρείες για να δημιουργήσουν συνδρομητικές υπηρεσίες τόσο στo iTunes όσο και στο YouTube. Η Microsoft ήδη προωθεί την Χbox Music. Γενικότερα, όμως, όλο και πληθαίνουν οι άνθρωποι που επιλέγουν να ακούσουν μουσική μέσω Διαδικτύου στο «έξυπνο» κινητό τους χάρις σε εφαρμογές όπως το Pandora. Η αγορά τραγουδιών, το κατέβασμα και η αποθήκευσή τους σε συσκευή αναπαραγωγής μοιάζει σήμερα μία αναχρονιστική πρακτική, που τείνει να εκλείψει. Ομως, ένα νέο πρότυπο κερδίζει διαρκώς έδαφος. Με την καταβολή συνδρομής, ο ενδιαφερόμενος μπορεί να ακούσει όση μουσική θέλει στο Διαδίκτυο. Σύμφωνα μάλιστα με πρόσφατες μελέτες, τα έσοδα από τις συνδρομητικές υπηρεσίες ξεπερνούν το 10% του συνολικού τζίρου από την πώληση ψηφιακής μουσικής το 2012. Συνολικά, οι καταναλωτές δαπάνησαν παγκοσμίως 5,6 δισ. δολάρια για την αγορά μουσικής σε ψηφιακή μορφή, αύξηση 9%, γεγονός που γεφύρωσε τις απώλειες από τη μείωση των πωλήσεων cd.
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ: Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
ΣΑΝ ΦΡΑΝΣΙΣΚΟ.
Τη μουσική έχουν βάλει στο στόχαστρο οι επιχειρηματικοί κολοσσοί που δραστηριοποιούνται στον τομέα των νέων τεχνολογιών και του Διαδικτύου, όπως παραδείγματος χάρη η Apple, η Google και η Amazon. Οι τρεις εταιρείες και πολλές άλλες της Σίλικον Βάλεϊ προσπαθούν να ξελογιάσουν τα στελέχη της μουσικής βιομηχανίας προκειμένου να δημιουργήσουν από κοινού βιώσιμες υπηρεσίες παροχής μουσικής μέσω Ιντερνετ και συνδρομητικές υπηρεσίες με ανάλογο περιεχόμενο.
Η Apple και η Google πρέπει να βρουν έναν τρόπο με τον οποίο θα εξασφαλίσουν ότι οι χρήστες των κινητών τηλεφώνων τους θα παραμείνουν πιστοί στα προϊόντα που αυτές προσφέρουν. Η μουσική βρίσκεται στον πυρήνα της διαδικτυακής μας εμπειρίας ιδιαίτερα μέσω κινητού τηλεφώνου ήδη από την εποχή των iTunes, τα οποία εξαφάνισαν όλους τους προηγούμενους τρόπους παροχής μουσικής.
Η σύγχρονη τεχνολογία, όμως, αλλάζει με την ταχύτητα του φωτός. Σήμερα οι ταμπλέτες και τα «έξυπνα» κινητά εξωθούν στο περιθώριο τους επιτραπέζιους υπολογιστές και οι εικονικοί χώροι αποθήκευσης των τραγουδιών στο Διαδίκτυο αντικαθιστούν την πρακτική αποθήκευσής τους στις συσκευές αναπαραγωγής. Οσοι ασχολούνται με την κινητή τηλεφωνία, από τους κατασκευαστές των κινητών μέχρι τις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, αγωνίζονται για να καταλάβουν δεσπόζουσα θέση στον χώρο της «μουσικής στο Διαδίκτυο», για να μην περιθωριοποιηθούν. Αυτό αποδεικνύουν και οι δημοσκοπήσεις που έχουν γίνει. Το 48% των χρηστών «έξυπνων» τηλεφώνων ακούν μουσική από το κινητό τους, ασχολία η οποία είναι η πιο διαδεδομένη μετά την κοινωνική δικτύωση, τα παιχνίδια και την ανάγνωση ειδήσεων.
«Η μουσική είναι στρατηγικής σημασίας για το πόσο δημοφιλής θα είναι μία ηλεκτρονική συσκευή», επισημαίνουν οι εταιρείες. Σήμερα οι γνώστες της κατάστασης αναμένουν ότι η Apple, η Goοgle και οι υπόλοιποι γίγαντες προσπαθούν να έρθουν σε συμφωνία με δισκογραφικές εταιρείες για να δημιουργήσουν συνδρομητικές υπηρεσίες τόσο στo iTunes όσο και στο YouTube. Η Microsoft ήδη προωθεί την Χbox Music. Γενικότερα, όμως, όλο και πληθαίνουν οι άνθρωποι που επιλέγουν να ακούσουν μουσική μέσω Διαδικτύου στο «έξυπνο» κινητό τους χάρις σε εφαρμογές όπως το Pandora. Η αγορά τραγουδιών, το κατέβασμα και η αποθήκευσή τους σε συσκευή αναπαραγωγής μοιάζει σήμερα μία αναχρονιστική πρακτική, που τείνει να εκλείψει. Ομως, ένα νέο πρότυπο κερδίζει διαρκώς έδαφος. Με την καταβολή συνδρομής, ο ενδιαφερόμενος μπορεί να ακούσει όση μουσική θέλει στο Διαδίκτυο. Σύμφωνα μάλιστα με πρόσφατες μελέτες, τα έσοδα από τις συνδρομητικές υπηρεσίες ξεπερνούν το 10% του συνολικού τζίρου από την πώληση ψηφιακής μουσικής το 2012. Συνολικά, οι καταναλωτές δαπάνησαν παγκοσμίως 5,6 δισ. δολάρια για την αγορά μουσικής σε ψηφιακή μορφή, αύξηση 9%, γεγονός που γεφύρωσε τις απώλειες από τη μείωση των πωλήσεων cd.
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ: Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου