Η ιδιοκτησία ενός ιδιωτικού γιοτ είναι αναμφίβολα σημάδι πλούτου και αίγλης για τον κάτοχό του, οπότε και πρόκειται για έναν τομέα που, ακόμα και αν απευθύνεται σε πάρα πολύ μικρό ποσοστό του πληθυσμού, θα έχει πάντα κινητικότητα, και ως εκ τούτου πάντα διεξάγονται έρευνες στο αντικείμενο.
Από πλευράς της, η ολλανδική U-Boat Worx παρουσιάζει μία κάπως ιδιαίτερη πρόταση, για όσους επιθυμούν, πέρα από προσωπικές κρουαζιέρες, να έχουν και τη δυνατότητα εξερεύνησης του βυθού.
Το Super Yacht Sub 3 μπορεί να πραγματοποιήσει κατάδυση σε βάθος μέχρι κα 100 ή 300 μέτρων (ανάλογα με την έκδοση) και έχει ύψος 1,71 μέτρα και βάρος 3,5 τόνους, ενώ είναι ειδικά σχεδιασμένο για να ανταποκρίνεται στα δεδομένα των σούπερ-γιοτ. Το εν λόγω ιδιωτικό υποβρύχιο/ βαθυσκάφος μπορεί να προσαρμοστεί σε κάθε γερανό/ σύστημα ανύψωσης που χρησιμοποιείται σε ένα τέτοιο σκάφος, κάτι που καθιστά εύκολη την ενσωμάτωσή του σε αυτό.
Διαθέτει έξι προωθητήρες για να μπορεί να ανταπεξέρχεται σε συνθήκες ισχυρών ρευμάτων, ενώ, σύμφωνα με την εταιρεία, υπάρχουν μεγάλες δυνατότητες παραμετροποίησής του. Έμφαση δίνεται και στην άνεση των επιβατών, με πολυτελή δερμάτινα καθίσματα, κλιματισμό και ευκολία επιβίβασης- αποβίβασης. Παράλληλα, παρέχεται απρόσκοπτη θέα του βυθού για τους επιβάτες, ενώ έχει αυτονομία 12 ωρών, χάρη σε σύστημα μπαταρίας lithium-ion των 42 kWh. To χειριστήριο (MANTA Controller) είναι μεταβιβάσιμο από επιβάτη σε επιβάτη έτσι ώστε να μπορεί ο καθένας να ελέγξει το σκάφος και τα συστήματα ασφαλείας περιλαμβάνουν σημαδούρα και 96 ώρες υποστήριξης ζωής. Το κόστος του ανέρχεται «μόλις» στα 2,35 εκατ. δολάρια και η παράδοση των πρώτων μοντέλων αναμένεται να ξεκινήσει το 2015.
Από πλευράς της, η ολλανδική U-Boat Worx παρουσιάζει μία κάπως ιδιαίτερη πρόταση, για όσους επιθυμούν, πέρα από προσωπικές κρουαζιέρες, να έχουν και τη δυνατότητα εξερεύνησης του βυθού.
Το Super Yacht Sub 3 μπορεί να πραγματοποιήσει κατάδυση σε βάθος μέχρι κα 100 ή 300 μέτρων (ανάλογα με την έκδοση) και έχει ύψος 1,71 μέτρα και βάρος 3,5 τόνους, ενώ είναι ειδικά σχεδιασμένο για να ανταποκρίνεται στα δεδομένα των σούπερ-γιοτ. Το εν λόγω ιδιωτικό υποβρύχιο/ βαθυσκάφος μπορεί να προσαρμοστεί σε κάθε γερανό/ σύστημα ανύψωσης που χρησιμοποιείται σε ένα τέτοιο σκάφος, κάτι που καθιστά εύκολη την ενσωμάτωσή του σε αυτό.
Διαθέτει έξι προωθητήρες για να μπορεί να ανταπεξέρχεται σε συνθήκες ισχυρών ρευμάτων, ενώ, σύμφωνα με την εταιρεία, υπάρχουν μεγάλες δυνατότητες παραμετροποίησής του. Έμφαση δίνεται και στην άνεση των επιβατών, με πολυτελή δερμάτινα καθίσματα, κλιματισμό και ευκολία επιβίβασης- αποβίβασης. Παράλληλα, παρέχεται απρόσκοπτη θέα του βυθού για τους επιβάτες, ενώ έχει αυτονομία 12 ωρών, χάρη σε σύστημα μπαταρίας lithium-ion των 42 kWh. To χειριστήριο (MANTA Controller) είναι μεταβιβάσιμο από επιβάτη σε επιβάτη έτσι ώστε να μπορεί ο καθένας να ελέγξει το σκάφος και τα συστήματα ασφαλείας περιλαμβάνουν σημαδούρα και 96 ώρες υποστήριξης ζωής. Το κόστος του ανέρχεται «μόλις» στα 2,35 εκατ. δολάρια και η παράδοση των πρώτων μοντέλων αναμένεται να ξεκινήσει το 2015.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου