Το YouTube είναι η δημοφιλέστερη ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης στην Ελλάδα, σύμφωνα με έρευνα του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Επιχειρείν και Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ). Τα ποσοστά της μελέτης φανερώνουν ότι η πλειοψηφία των χρηστών της χώρας μας περνούν περισσότερες ώρες στον ιστότοπο ανάρτησης βίντεο που ανήκει στην Google σε σχέση με εκείνες που αφιερώνουν στο Facebook, στο LindedIn και στο Twitter!
«Βασιλιάς» το YouTube
Το YouTube βρίσκεται, λοιπόν, πρώτο στις προτιμήσεις για το 93% των Ελλήνων χρηστών και ακολουθούν, μεταξύ άλλων, τα κοινωνικά δίκτυα Facebook, LindedIn και Twitter με 80%, 66% και 48% αντίστοιχα. Μεταξύ των πιο συνηθισμένων ενεργειών του Έλληνα χρήστη στο YouTube είναι το άκουσμα τραγουδιών και η αναζήτηση βίντεο σχετικά με την επικαιρότητα, με ποσοστά 87% και 36% αντίστοιχα.
«Έχασε» έδαφος το Facebook
Το δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης μετρά 4,5 εκατομμύρια χρήστες στην Ελλάδα, με τον καθένα να έχει κατά μέσο όρο 250 φίλους και το 36% να γνωρίζει έως το 50% των φίλων του. Πάντως, αν και το ποσοστό δημοτικότητας του Facebook έχει υποχωρήσει κατά 2 μονάδες, σε σχέση με την αντίστοιχη έρευνα ένα χρόνο νωρίτερα, οι χρήστες του φαίνεται ότι γίνονται πιο ενεργοί με την πάροδο του χρόνου. Για παράδειγμα, διαπιστώνεται αύξηση του online chatting από 39% ένα χρόνο νωρίτερα, σε 52% σήμερα. Επίσης, έχει αυξηθεί η δραστηριότητα “Upload photos” από 58% σε 73%. Γενικά, η συνήθης δραστηριότητα των χρηστών του Facebook στη σελίδα κοινωνικής δικτύωσης αφορά το απλό “like” (71%) και το online chat (52%).
Υψηλά το LinkedIn
Υψηλά στις προτιμήσεις των Ελλήνων χρηστών βρίσκεται και το δίκτυο επαγγελματικής δικτύωσης LinkedIn με ποσοστό 66%, με τη δημοτικότητα της ιστοσελίδας να είναι αυξημένη κατά 5 μονάδες σε σχέση με το 2013.
Χαμηλά το Twitter
Στην τέταρτη θέση ακολουθούν οι ιστοσελίδες με reviews για προϊόντα από καταναλωτές οι οποίες κατακτούν το 59% των χρηστών. Οι συγκεκριμένες ιστοσελίδες δείχνουν μια ιδιαίτερη δυναμική, καθώς, σύμφωνα με την έρευνα, το 52% δηλώνει ότι επηρεάζεται από τις κριτικές των προϊόντων, που διαβάζει. Στην πέμπτη θέση της λίστας με τα δημοφιλή μέσα κοινωνικής δικτύωσης βρίσκονται τα blogs, με το 53% όσων συμμετείχαν στην έρευνα να δηλώνουν ότι τα χρησιμοποιούν, ενώ εντυπωσιάζει ότι το Twitter βρίσκεται, μόλις, στην 6η θέση, με το ποσοστό των συμμετεχόντων στην έρευνα, που το χρησιμοποιεί, να ανέρχεται στο 48%! Τη λίστα με τα πλέον χρησιμοποιούμενα social media, συμπληρώνουν το Instagram με 28%, το Google+ με 19%, το Foursquare με 5% και το flickr με 4%.
Η έρευνα του ELTRUN με τίτλο «Αξιοποίηση των Social Media από τους Έλληνες online Καταναλωτές», τμήμα της οποίας παρουσίασαν οι επιστήμονες του ΟΠΑ στο 10ο συνέδριο της ΕΕΔΕ, πραγματοποιήθηκε το διάστημα Νοέμβριος - Δεκέμβριος 2014, σε δείγμα 694 ατόμων.
«Βασιλιάς» το YouTube
Το YouTube βρίσκεται, λοιπόν, πρώτο στις προτιμήσεις για το 93% των Ελλήνων χρηστών και ακολουθούν, μεταξύ άλλων, τα κοινωνικά δίκτυα Facebook, LindedIn και Twitter με 80%, 66% και 48% αντίστοιχα. Μεταξύ των πιο συνηθισμένων ενεργειών του Έλληνα χρήστη στο YouTube είναι το άκουσμα τραγουδιών και η αναζήτηση βίντεο σχετικά με την επικαιρότητα, με ποσοστά 87% και 36% αντίστοιχα.
«Έχασε» έδαφος το Facebook
Το δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης μετρά 4,5 εκατομμύρια χρήστες στην Ελλάδα, με τον καθένα να έχει κατά μέσο όρο 250 φίλους και το 36% να γνωρίζει έως το 50% των φίλων του. Πάντως, αν και το ποσοστό δημοτικότητας του Facebook έχει υποχωρήσει κατά 2 μονάδες, σε σχέση με την αντίστοιχη έρευνα ένα χρόνο νωρίτερα, οι χρήστες του φαίνεται ότι γίνονται πιο ενεργοί με την πάροδο του χρόνου. Για παράδειγμα, διαπιστώνεται αύξηση του online chatting από 39% ένα χρόνο νωρίτερα, σε 52% σήμερα. Επίσης, έχει αυξηθεί η δραστηριότητα “Upload photos” από 58% σε 73%. Γενικά, η συνήθης δραστηριότητα των χρηστών του Facebook στη σελίδα κοινωνικής δικτύωσης αφορά το απλό “like” (71%) και το online chat (52%).
Υψηλά το LinkedIn
Υψηλά στις προτιμήσεις των Ελλήνων χρηστών βρίσκεται και το δίκτυο επαγγελματικής δικτύωσης LinkedIn με ποσοστό 66%, με τη δημοτικότητα της ιστοσελίδας να είναι αυξημένη κατά 5 μονάδες σε σχέση με το 2013.
Χαμηλά το Twitter
Στην τέταρτη θέση ακολουθούν οι ιστοσελίδες με reviews για προϊόντα από καταναλωτές οι οποίες κατακτούν το 59% των χρηστών. Οι συγκεκριμένες ιστοσελίδες δείχνουν μια ιδιαίτερη δυναμική, καθώς, σύμφωνα με την έρευνα, το 52% δηλώνει ότι επηρεάζεται από τις κριτικές των προϊόντων, που διαβάζει. Στην πέμπτη θέση της λίστας με τα δημοφιλή μέσα κοινωνικής δικτύωσης βρίσκονται τα blogs, με το 53% όσων συμμετείχαν στην έρευνα να δηλώνουν ότι τα χρησιμοποιούν, ενώ εντυπωσιάζει ότι το Twitter βρίσκεται, μόλις, στην 6η θέση, με το ποσοστό των συμμετεχόντων στην έρευνα, που το χρησιμοποιεί, να ανέρχεται στο 48%! Τη λίστα με τα πλέον χρησιμοποιούμενα social media, συμπληρώνουν το Instagram με 28%, το Google+ με 19%, το Foursquare με 5% και το flickr με 4%.
Η έρευνα του ELTRUN με τίτλο «Αξιοποίηση των Social Media από τους Έλληνες online Καταναλωτές», τμήμα της οποίας παρουσίασαν οι επιστήμονες του ΟΠΑ στο 10ο συνέδριο της ΕΕΔΕ, πραγματοποιήθηκε το διάστημα Νοέμβριος - Δεκέμβριος 2014, σε δείγμα 694 ατόμων.
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ: e-typos.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου