Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2014

Πατάνε γκάζι για τη διασύνδεση των οχημάτων.

Συμφωνία της Ericsson με την AT&T

Αυτοκίνητα που θα μπορούν να κλείνουν μόνα τους ραντεβού για σέρβις όταν διαγνώσουν κάποια βλάβη, θα ειδοποιούν τις υπηρεσίες παροχής βοήθειας στην περίπτωση ατυχήματος και θα παρέχουν στους επιβάτες ένα πρωτόγνωρο σύνολο υπηρεσιών ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.


Στο όχι και τόσο μακρινό μέλλον τα αυτοκίνητα θα είναι και αυτά διαρκώς online. Η διασύνδεσή τους αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα πεδία εξάπλωσης της δικτύωσης μεταξύ μηχανών (M2M) ή αλλιώς του Ιντερνετ των πραγμάτων, όπως όλο και πιο συχνά περιγράφεται.

Τα οχήματα του αύριο θα μπορούν για παράδειγμα να κλείνουν μόνα τους ραντεβού για σέρβις όταν διαγνώσουν κάποια βλάβη (αφού σήμερα οι σχετικές προειδοποιήσεις απευθύνονται μόνο στον οδηγό), θα ειδοποιούν τις υπηρεσίες παροχής βοήθειας στην περίπτωση ατυχήματος και θα παρέχουν ένα πρωτόγνωρο σύνολο υπηρεσιών ενημέρωσης και ψυχαγωγίας στους επιβάτες.

Προς αυτή την κατεύθυνση, η Ericsson ανακοίνωσε συμφωνία με την AT&T, με σκοπό τη βελτίωση της συνδεσιμότητας προϊόντων και εφαρμογών που τροφοδοτούνται από το Ericsson Connected Vehicle Cloud. Η συμφωνία θα βοηθήσει στην εξέλιξη του cloud οικοσυστήματος οχημάτων, καθιστώντας ευκολότερη την εντός οχήματος σύνδεση με τεχνολογικά προϊόντα και υπηρεσίες.

Το Connected Vehicle Cloud βασίζεται στην Service Enablement Platform της Ericsson, για να παρέχει σε οδηγούς και επιβάτες πρόσβαση σε εφαρμογές απευθείας από μια οθόνη στο αυτοκίνητο.

Παραδείγματα υπηρεσιών περιλαμβάνουν τη δυνατότητα εντοπισμού προβλημάτων προς επισκευή του οχήματος, αυτόματο κλείσιμο ραντεβού για σέρβις, σύνδεση στο Wi-Fi του οχήματος, καθώς και on-demand ψυχαγωγία και ενημέρωση.

Η υπηρεσία ενισχύεται περαιτέρω από την ικανότητά να στέλνει και να λαμβάνει πληροφορίες από τα οικοσυστήματα τρίτων φορέων, όπως αυτοί που σχετίζονται με τον έλεγχο της οδικής κυκλοφορίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ: ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου