Οι πωλήσεις μέσω
Διαδικτύου μπορεί να συνεχίζουν να
αυξάνονται ταχύτερα από τις πωλήσεις
στα φυσικά καταστήματα, εντούτοις η ΙΒΜ
προβλέπει πως σε πέντε χρόνια θα
επιστρέψουμε στα καταστήματα από τούβλα
και λάσπη, χάρη σε καινοτομίες όπως οι
δυνατότητες του πανίσχυρου Watson...
Οι ηλεκτρονικές αγορές έχουν γίνει κάτι συνηθισμένο για πολλούς ανθρώπους. Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις έφτασαν πέρυσι για πρώτη φορά στο ύψος του 1 τρισεκατομμυρίου δολαρίων ΗΠΑ και αναπτύσσονται ταχύτερα από ό,τι οι πωλήσεις στα καταστήματα.
Τα ηλεκτρονικά καταστήματα προς το παρόν έχουν ένα πλεονέκτημα, ως προς την ικανότητά τους να μαθαίνουν από τις επιλογές που κάνουμε στο Web. Σήμερα, τα περισσότερα φυσικά καταστήματα περιορίζονται στην πληροφόρηση που μπορούν να αντλήσουν από το σημείο πώλησης – και η τάση να επισκέπτονται οι καταναλωτές τα καταστήματα για να δουν τα προϊόντα και στην συνέχεια να αναζητούν χαμηλότερες τιμές στο Internet (showrooming) καθιστά δυσκολότερο τον ανταγωνισμό με τα ηλεκτρονικά καταστήματα λιανικής πώλησης, όπου ο ανταγωνισμός βασίζεται αποκλειστικά στις τιμές.
Εντός πέντε ετών, ορισμένες καινοτομίες θα ξαναφέρουν στη μόδα τις αγορές στα τοπικά καταστήματα, υποστηρίζει η Μπλε Κυρία. Οι ικανοί επιχειρηματίες λιανικών πωλήσεων θα αξιοποιήσουν την αμεσότητα του καταστήματος και την εγγύτητα στους πελάτες για να δημιουργήσουν εμπειρίες που δεν μπορούν να αναπαραχθούν από τις επιχειρήσεις αποκλειστικά ηλεκτρονικών λιανικών πωλήσεων. Τα φυσικά καταστήματα θα εμπλουτίσουν την ψηφιακή εμπειρίαφέρνοντας το Web εκεί που οι αγοραστές μπορούν πραγματικά να το αγγίξουν.
Σε πέντε χρόνια, οι επιχειρήσεις λιανικής πώλησης θα μπορούσαν να βασίζονται σε τεχνολογίες παρόμοιες με αυτές που χρησιμοποιούνται στο υπολογιστικό σύστημα Watson, εξοπλίζοντας με αυτές τους πωλητές έτσι, ώστε να γίνονται ειδικοί πάνω σε κάθε προϊόν που διαθέτει το κατάστημα. Με τεχνολογίες όπως η επαυξημένη πραγματικότητα (augmented reality) και η πρόσφατη ανακοίνωση της εταιρείας για τη διάθεση του Watson ως πλατφόρμας ανάπτυξης εφαρμογών, η IBM παρέχει στους αγοραστές καλύτερες εμπειρίες περιήγησης και αγορών στο κατάστημα.
Καθώς οι κινητές συσκευές, υποστηριζόμενες από το cloud computing, επιτρέπουν στα άτομα να κοινοποιούν τι είναι αυτό που τα κινητοποιεί, η υγεία τους ή οι διατροφικές τους ανάγκες, τα virtual closets και τα κοινωνικά δίκτυα, οι επιχειρήσεις λιανικής πώλησης θα είναι σύντομα σε θέση να προβλέπουν με απίστευτη ακρίβεια τα προϊόντα που ένας καταναλωτής θέλει και χρειάζεται περισσότερο. Ως αποτέλεσμα, τα καταστήματα θα μετατραπούν σε εξαιρετικά ελκυστικούς προορισμούς, με εμπειρίες που είναι εξατομικευμένες για κάθε καταναλωτή.
Επιπλέον, λόγω της εγγύτητάς τους και των πολλών σημείων παρουσίας τους, τα καταστήματα θα μπορούν να προσφέρουν στους αγοραστές ένα μεγάλο εύρος επιλογών γρήγορης παραλαβής ή παράδοσης, όπου και αν βρίσκεται ο πελάτης. Η παράδοση εντός δύο ημερών θα μοιάζει υπερβολικά αργή.
Οι ηλεκτρονικές αγορές έχουν γίνει κάτι συνηθισμένο για πολλούς ανθρώπους. Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις έφτασαν πέρυσι για πρώτη φορά στο ύψος του 1 τρισεκατομμυρίου δολαρίων ΗΠΑ και αναπτύσσονται ταχύτερα από ό,τι οι πωλήσεις στα καταστήματα.
Τα ηλεκτρονικά καταστήματα προς το παρόν έχουν ένα πλεονέκτημα, ως προς την ικανότητά τους να μαθαίνουν από τις επιλογές που κάνουμε στο Web. Σήμερα, τα περισσότερα φυσικά καταστήματα περιορίζονται στην πληροφόρηση που μπορούν να αντλήσουν από το σημείο πώλησης – και η τάση να επισκέπτονται οι καταναλωτές τα καταστήματα για να δουν τα προϊόντα και στην συνέχεια να αναζητούν χαμηλότερες τιμές στο Internet (showrooming) καθιστά δυσκολότερο τον ανταγωνισμό με τα ηλεκτρονικά καταστήματα λιανικής πώλησης, όπου ο ανταγωνισμός βασίζεται αποκλειστικά στις τιμές.
Εντός πέντε ετών, ορισμένες καινοτομίες θα ξαναφέρουν στη μόδα τις αγορές στα τοπικά καταστήματα, υποστηρίζει η Μπλε Κυρία. Οι ικανοί επιχειρηματίες λιανικών πωλήσεων θα αξιοποιήσουν την αμεσότητα του καταστήματος και την εγγύτητα στους πελάτες για να δημιουργήσουν εμπειρίες που δεν μπορούν να αναπαραχθούν από τις επιχειρήσεις αποκλειστικά ηλεκτρονικών λιανικών πωλήσεων. Τα φυσικά καταστήματα θα εμπλουτίσουν την ψηφιακή εμπειρίαφέρνοντας το Web εκεί που οι αγοραστές μπορούν πραγματικά να το αγγίξουν.
Σε πέντε χρόνια, οι επιχειρήσεις λιανικής πώλησης θα μπορούσαν να βασίζονται σε τεχνολογίες παρόμοιες με αυτές που χρησιμοποιούνται στο υπολογιστικό σύστημα Watson, εξοπλίζοντας με αυτές τους πωλητές έτσι, ώστε να γίνονται ειδικοί πάνω σε κάθε προϊόν που διαθέτει το κατάστημα. Με τεχνολογίες όπως η επαυξημένη πραγματικότητα (augmented reality) και η πρόσφατη ανακοίνωση της εταιρείας για τη διάθεση του Watson ως πλατφόρμας ανάπτυξης εφαρμογών, η IBM παρέχει στους αγοραστές καλύτερες εμπειρίες περιήγησης και αγορών στο κατάστημα.
Καθώς οι κινητές συσκευές, υποστηριζόμενες από το cloud computing, επιτρέπουν στα άτομα να κοινοποιούν τι είναι αυτό που τα κινητοποιεί, η υγεία τους ή οι διατροφικές τους ανάγκες, τα virtual closets και τα κοινωνικά δίκτυα, οι επιχειρήσεις λιανικής πώλησης θα είναι σύντομα σε θέση να προβλέπουν με απίστευτη ακρίβεια τα προϊόντα που ένας καταναλωτής θέλει και χρειάζεται περισσότερο. Ως αποτέλεσμα, τα καταστήματα θα μετατραπούν σε εξαιρετικά ελκυστικούς προορισμούς, με εμπειρίες που είναι εξατομικευμένες για κάθε καταναλωτή.
Επιπλέον, λόγω της εγγύτητάς τους και των πολλών σημείων παρουσίας τους, τα καταστήματα θα μπορούν να προσφέρουν στους αγοραστές ένα μεγάλο εύρος επιλογών γρήγορης παραλαβής ή παράδοσης, όπου και αν βρίσκεται ο πελάτης. Η παράδοση εντός δύο ημερών θα μοιάζει υπερβολικά αργή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου